Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Mobilni marketing
Seminarji
Komentarji:   0 17.06.2009

Mobilni marketing – 2. konferenca mobilnega marketinga

100% sem prepričan, da imate vedno pri sebi ali na sebi naslednji dve stvari: mobilni telefon in spodnje perilo. Vsak Slovenec ima mobilni telefon. Mnogi imajo dva …

Mobilni telefon je medij, ki ga nihče, ki se ukvarja z marketingom, ne sme ignorirati. Ker je izjemno učinkovit medij. Seveda pa ga moramo znati uporabljati. Prav zato, ker gre za zelo oseben medij, moramo biti še posebej previdni.

dvorana

Vsi, ki smo bili na 2. konferenci mobilnega marketinga, smo dobili veliko zelo uporabnih idej in nasvetov za dobičkonosno uporabo mobilnega marketinga. Predavatelji so nam pokazali več kot 100 slovenskih in nekaj tujih primerov uporabe mobilnega marketinga. Vse seveda izpeljano tako, da je etično, moralno, da povečuje prodajo, dobiček in, kar je najpomembneje, tudi zvestobo strank.

Poglejte nekaj fotografij s konference:


mehak

Gregor Mehak nas je očaral s svojim pripovedovanjem, opisovanjem primerov uspešno izpeljanih akcij mobilnega marketinga. Od tega, kako je v Švici v 3 urah s pomočjo poslanih SMS sporočil prodal več kot 5000 CD-jev, do opisovanja »umazanih podrobnosti« zabavnih SMS aplikacij, do prodaje avtomobilov s pomočjo SMS kampanj s Sloveniji in »Toča« akcije, ki trenutno poteka v Sloveniji. Vse podprto z natančnimi podatki, številkami, zaslužki.

cokan

Boštjan Cokan lahko poskrbi, da boste pošiljali in prejemali SMS sporočila iz vmesnika, ki je podoben outlooku. Enostavno stisnete gumb in na tisoče SMS sporočil bo v nekaj minutah pri vaših strankah.

vodusek

Andrej Vodušek nam je pokazal, kako lahko radijska postaja v nekaj tednih samo s pomočjo SMS sporočil zasluži 90.000 evrov. In potem zadevo ponovi še štirikrat …

volksbank

Tudi banke uporabljajo mobilni marketing. Primer Volksbank, ki praktično ne uporablja nobenega drugega načina kot samo mobilni marketing v povezavi z nekaj oglaševanja v različnih medijih, je pokazal Leon Šikovec.

tomyeng

Swiscom je največji mobilni operater v Švici. Švicarske izkušnje in podatke nam je predstavil Tomy Eng.

simon

Na prvi konferenci mobilnega marketinga, ki je bila lani, se je s svojimi storitvami predstavil Simobil. Tokrat pa nam je zadnje trende in možnosti, ki nam jih ta medij ponuja, zelo nazorno pokazal Simon Slonjšak iz podjetja Mobitel.

Če tudi vi razmišljate o tem, kako bi se lotili mobilnega marketinga, če razmišljate, kako bi se pretihotapili v mobilni aparat svojih (potencialnih) strank, vam svetujem, da pošljete SMS z besedo SEDEM, na številko 3131. Boštjan Cokan vas bo poklical in vam brezplačno svetoval, kako, zakaj in za koliko denarja
 

Dodaj komentar


na vrh