Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Neizkoriščeno premoženje
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 09.06.2009

Petrol se je spomnil, da lahko iz nečesa, kar prinaša same stroške, naredi profitni center. Zelenice pred bencinskimi črpalkami!

Včasih so bile strošek, ker je travo potrebno kositi. Danes te iste zelenice prinašajo dobiček - prodali so jih za oglasni prostor.

V Veroni so se končno spomnili kako s pomočjo znamenitega balkona še dodatno zaslužiti. Kako, da se tega niso spomnili že prej? Včasih denar res leži na cesti, na travi, na balkonih ... samo pobrati ga je potrebno.


Dodaj komentar


Komentarji:

09.06.2009 @ 15:58 Roman
S tem, da je to dvojna marketinška poteza – ne ve se namreč, ali je to sploh ta pravi balkon. Možnih lokacij je menda 20.

In lahko bi posebej računali še dotik Julijinega kipa. Mogoče bi s potem Julije dotaknilo še več ljudi za srečo, ker bi to dobilo vrednost.

Kar pa se Petrola tiče, prvič v zgodovini je naredil izgubo. Kako je to mogoče? V vsakem kraju imajo vsaj 1 pumpo, imajo produkt, brez katerega ne moreš, dodali so še »hip-hop« storitev (namesto da bi ti tankali, te še dodatno oderejo - dobesedno), pri njih kupiš olje, imajo te na pipci, tankajo avione – in naredijo izgubo.

No ja, saj vemo, kako je to mogoče…

Ni vsak za vse.
10.06.2009 @ 11:40 Grega
Petrol je prevelika molzna krava
na vrh