Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Brezplačno za vas!
Seminarji
Komentarji:   10 23.11.2006

Ob "otvoritvi" dnevnika marketinškega guruja, sem obljubil, da bom imel za vas, ki me berete in komentirate, kakšno predavanje zastonj.

aleskozmetika

17 »kozmetičnih« izboljšav, s katerimi lahko hitro, enostavno in večinoma brez večjih stroškov garantirano povečate odziv na vaše ponudbe, oglase, letake, prodajna pisma.

13.12.2006 lahko pridete na brezplačno predavnanje v dvorano Smelt v Ljubljani. Verjetno bosta dva termina - ob 10. in ob 17. uri. Vendar pozor! Na predavanje se morate prijaviti.

Svoje popolne podatke pošljite na ales@lisac-lisac.si, in plačati boste morali 10.000 SIT za rezervacijo sedeža. Ker je predavanje brezplačno, boste vplačani denar dobili nazaj dan po predavanju. Če se na predavanje prijavite, pa ne pridete, pa denar ostane meni.

Predavanje je zastonj, če ne pridete pa ste kaznovani z 10.000 SIT. Še naslov 90 minutnega predavanja: 17 enostavnih in poceni "kozmetičnih" izboljšav s katerimi zanesljivo povečamo odziv na prodajno pismo ali oglas za 30% in več. Praktični primeri, poučno, uporabno. Kot vedno. Vabljeni!

Prijavite se tudi na 22 brezplačni nasvetov s področja direktnega marketinga na www.lisac-lisac.si. Obrazec za prijavo je na začetni strani na desni.


Komentarji:

23.11.2006 @ 12:29 Dejan
Hudiča, tale brezplačna predavanja se morajo pa hudo splačat =)
23.11.2006 @ 15:29 Super Tine
hmm; pa je predavanje namenjeno zgolj podjetnikom in zaposlenim v tem poklicu; ali je tudi študentom?
23.11.2006 @ 16:58 Aleš Lisac
Predavanje je namenjeno vsem, ki verjamejo, da se splača vlagati v znanje. Študentje seveda dobrodošli.
24.11.2006 @ 17:42 mačo
Da, se splačajo. To je marketinška in prodajna poteza. Na predavanju se prodajajo knjige in ostali produkti, predavatelj ponudi še kak svoj seminar in kako drugo "ugodno" once in a lifetime ponudbo itd. Vsi zadovoljni, vsi srečni. :-)
25.11.2006 @ 16:16 vanja prelovšek
Od kje vam brezplačno predavanje, če pa zaračunate 10.000,00 sit za prijavo??????
25.11.2006 @ 16:55 Super Tine
citiram:
®
Svoje popolne podatke pošljite na ales@lisac-lisac.si, in plačati boste morali 10.000 SIT za rezervacijo sedeža. Ker je predavanje brezplačno, boste vplačani denar dobili nazaj dan po predavanju. Če se na predavanje prijavite, pa ne pridete, pa denar ostane meni.
®
25.11.2006 @ 16:59 Super Tine
velike črke, povdarjene BREZPLAČNO ZA VAS,
res da delujejo kot nekakšen filter, toda pomemben je tudi malo manjši tisk, ki pa ,če se ga površno preleti ne pride do izraza...
(čakam na povraten kontakt za vstopnice) :)
25.11.2006 @ 18:39 Aleš Lisac
Kaj narediti, če je zanimanje preveliko? Ekonomisti bi rekli, povečajte ceno. To nočem. Torej je potrebno postaviti nekaj ovir ... Vplačilo 10.000 SIT je že ena takšna ovira, ki izloči manj zagrete. :) Število privarjenih sedežev v dvorani Smelt je res fiksno in prostora za vse ensotavno ni. Ampak tisti, ki si želi izvedeti 17 načinov s katerimi garantirano hitro, enostavno in brez stroškov povečati odziv na vsako prodajno pismo za 30% in več, se bodo potrudili in naredili vse, da se dokopljejo do vstopnice.LP
03.12.2006 @ 11:53 Tomaž
Ovira!?
Strah pred izgubo je bolj motivacija, kot ovira :)
03.12.2006 @ 17:32 alex
Brezplačno,zastonj-NI NIČ !!
Sam sem veliko let v poslu delam večina z tujino.Gratis-je za nevedneže,ki jih očitno pri nas ne zmanjka.Aleš Lisac ni gratis.NIKOLI
na vrh