Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Moč prepričevanja - Robert B. Cialdini
Dnevnik guruja
Komentarji:   10 29.05.2009

Kako do višje napitnine?

Včeraj sem bil v Vicenci na seminarju Roberta Cialdinija. O knjigah Roberta B. Cialdinija sem že pisal. Vsekakor obvezno branje za vse, ki vas zanima, kako biti prepričljivejši.

Poglejte kratek video, ki sem ga posnel včeraj med prvim odmorom. Na kratko vam opisujem eksperiment, ki so ga izvedli Cialdinijevi raziskovalci. S pomočjo čokoladic so povečevali višino napitnine, ki so jo gostje pustili v restavraciji.

Nauk seveda velja za vsa podjetja, ne samo za restavracije. Robert Cialdini je tokrat na seminarju govoril o 6 načelih prepričevanja. Eno od načel, uporabljeno na primeru restavracije je »reciprocation« - ali če povem po domače: »več daš, več dobiš«. Robertovi principi so nekaj podobnega kot »psihološki sprožilci«, o katerih govori Joseph Sugarman. Samo da je slednji naštel 30 psiholoških sprožilcev, Cialdini pa jih je strnil v 6 načel. V obeh primerih pa gre za orodja, s pomočjo katerih lahko stranke motiviramo, vplivamo nanje, jih pripravimo do tega, rečejo DA, da kupijo!

robert cialdini 1

Robert mi je z veseljem podpisal knjigo in tudi slikala sva se skupaj.

Postavil sem mu tudi dve vprašanji, na kateri mi je seveda rade volje odgovoril. Kaj sem ga vprašal? Vprašal sem ga, kaj narediti s strankami, ki jim ves čas daješ, vedno izkoristijo vse brezplačne ponudbe, kupile pa še niso nič. Vprašal sem ga tudi, zakaj smo mi, udeleženci seminarja (v dvorani je bilo 600 ljudi) prišli na seminar, zakaj smo torej njemu oziroma organizatorju rekli DA. O njegovih odgovorih pa naslednji teden.


Dodaj komentar


Komentarji:

29.05.2009 @ 12:38 Srečko
Vsekakor! Daš več, dobiš več! Nič kaj presenetljivega. Vsi se premalo tega zavedamo. Toda v tem primeru bo učinek zadovoljivejši :-))))
29.05.2009 @ 12:46 Aleš Lisac
Evo, še natančne statistike eksperimenta s čokoladicami. Bistveno pri darilih je to, da prejemniku darilo nekaj pomeni, da je dan od srca, da je namenjeno samo prejemniku in da je nepričakovano. Če so vsi ti pogoji izpolnjeni, deluje super. Če bi recimo natakar to naredil pri vsaki mizi in bi pri ostalih mizah videli, da to dela vsem ... ne bi delovalo.
29.05.2009 @ 12:53 peter
mogoče se odgovor na prvo vprašanje skriva v covey-evi knjigi principle centered leadership...
29.05.2009 @ 14:56 Aleš Lisac
Pravkar pojedel kosilo s poslovnim partnerjem in bratom. Vsi trije smo dobili ob računu tole posodico z bonboni. Vsi trije eno posodico, ki jo dobijo tudi na vseh ostalih mizah. Veliko gostov ne vzame bonbona, ker so z rokami v posodico pred njimi segali drugi gostje ... Bolje bi bilo, en zavit bonbonček za vsakega gosta, še bolje dve čokoladici na gosta, ali pa še tretja opcija ... Res je da je Cialdinijev primer ameriški, kjer natakarji živijo od napitnin ... tam je še kako pomembno, ali ti v povprečju pustijo 15%, 20% ali ??? Sem moral tole napisati, ker sem ravno danes dobil bonbončke. Naključje?
31.05.2009 @ 10:57 Busanc
Vprašal sem ga, kaj narediti s strankami, ki jim ves čas daješ, vedno izkoristijo vse brezplačne ponudbe, kupile pa še niso nič. Pomembno je, kako se stranke POČUTIJO. Kako se take stranke počutijo?
31.05.2009 @ 11:00 Busanc
PS: Kakšna je razlika med Cialdinijem in Liscem (glede vašega drugega vprašanja Cialdiniju)? Vem, težka vprašanja, a odgovori so vredni 1 milj. EUR. (-:
01.06.2009 @ 16:04 Aleš Lisac
Busanic:
Kakšna je razlika med Cialdinijem in Liscem? :) Malo mi laskate s tem vprašanjem ...

Cialdini je prodal 2 milijona knjig, znan je po vsem svetu, je profesor, ki raziskuje umetnost prepričevanja.

Aleš je prodal malo manj knjig :), ni znan po vsem svetu in ni profesor, pač pa podjetnik, ki veliko bere in potem kar prebere uporabi v praksi.

Skratka primerjava jabolka in hruške.

Če bi me pa vprašali, ali bi bil raje (ko bom velik) Robert Cialdini ali Joe Sugarman, bi se seveda odločil za Joa Sugarmana.

Joe je vseeno malo bolje v resnici dojel, zakaj ljudje kupujejo. Vse lekcije je plačal s svojim denarjem v realnem življenju. Nič predavanja na faksu in raziskovanja v laboratorijih ... :)

Obvezno pa morate prebrati knjige, ki sta jih napisala Joe Sugarman in Robert Cialdini.
04.06.2009 @ 09:22 Nataša
Dragi Aleš!
...vedno izkoristijo vse brezplačne ponudbe, kupile pa še niso nič. To pa ne drži!!! Res morda dolgo časa mine dokler se nekdo odloči, da kupi, a vaša vztrajnost mislim, da je na koncu poplačana. Saj s tem, ko nekdo vztraja pri tem, da ti pošilja e maile kljub temu, da se takoj ne odzoveš na njegove ponudbe, pokaže, da Vam ni cilj SAMO prodati, ampak kot ste v enem od prodajnih pisem napisal- želite izpostaviti "globji" odnos, napisali ste ,želim vam postati prijatelj. In šele takrat nekater, ko začutimi resnično zanimanje za nas, se odločimo za nakup. Vsaj jaz delujem po tem principu in opažam, da moje stranke tudi, rabijo čas, da navežejo "zaupliv" odnos,ki prinese dobiček.
Imejte se mavrično,
Nataška
10.07.2009 @ 11:15 Opazovalka
Vedno komentirate in nas ucite...kar je dobro...ne morem, da ne bi pokomentirala vasega stila oblacenja-oprostite zdi se mi mimo...polo majica in suknjic??? Ni ne sportno ne elegantno!!!
10.07.2009 @ 14:19 Aleš Lisac
Opazovalka, priznam ... In to sem si privoščil v Italiji, v svetovnem centru mode ...
na vrh