Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zgodba o odlični trgovki
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 29.05.2009
»Po letu 1930 sta zrasli dve konkurenčni podjetji. Pri Kroparju je trgovino odprla Mara Lombar (Narčkova), v Špornovem salonu pa Marija Čebron, ki je salon odkupila in trgovino vodila vse do leta 1948, ko so jo nacionalizirali. Nekaj let po tem se je Čebronova družina izselila iz Leš. Čebronova je bila dobra trgovka. Prodajala je na kredit in zneske vpisovala v posebne knjižice kupcev. Ob koncu leta je vsakemu kupcu glede na znesek priznala določen popust, s čimer je obdržala kupce.«
Takole je v knjigi »Kronika vasi Leše pri Tržiču« napisal Jože Kocijan. Gospod Jože je brat ženine stare mame. Gospod je slep, star je 85 let in se vsak dan še vedno odpravi na vsaj eno uro dolg sprehod s svojim psom.
Odlomek iz knjige mi je pokazala žena. Še en dokaz, da si marketinga nismo izmislili včeraj. Praktično vsi prodajni triki so bili že zdavnaj odkriti. Samo od časa do časa se pozabijo, potem pa jih zopet odkrijemo.
Velika večina slovenskih, predvsem manjših trgovcev, še vedno ne zbira in uporablja podatkov o strankah. Zelo, zelo nespametno in zelo, zelo nedobičkonosno.
O tem, kako tudi v času krize uspešno in dobičkonosno voditi manjšo trgovino, tudi če so vse okoli vas veliki trgovski centri, boste izvedeli na našem seminarju o maloprodaji. Seveda seminar vodi človek iz prakse, lastnik dveh manjših trgovin. Samo praktične takoj uporabne informacije, vse iz prakse, nič odvečne teorije.