Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Lisac v Beogradu
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 11.05.2009

V petek sem predaval v Beogradu. O marketingu, o direktnem marketingu. Gostitelji so odlično opravili svoje delo. Dvorana v Sava Centru je bila polna. Navdušen sem bil nad udeleženci, praktično vsi so bili direktorji ali vsaj direktorji marketinga.

Kaj pravijo nekateri udeleženci o mojem predavanju? Poglejte kratek video.

Sicer pa sem bil nad gostitelji, udeleženci seminarja in Beogradom navdušen. Srbe je res težko premagati v gostoljubnosti.

Še nekaj, kar je po svoje zanimivo. Po seminarju sem dal izjavo za prvi program srbske nacionalne televizije. In še intervjuje za več revij in časopisov. O mojem prihodu pa so Srbi lahko brali tudi na prvi strani Borbe. Kako to, da sem že ob prvem prihodu v Beograd prišel na nacionalno televizijo?

Iz dveh razlogov … prvi je seveda spretnost organizatorja dogodka. Drugi pa je – v tem je tudi marketinška lekcija tega zapisa – v tem, da so tujci običajno pametnejši od domačinov. Saj veste, strokovnjak je že po definiciji nekdo, ki prihaja od drugod. :)

Obisk Beograda bom nedvomno ponovil. Sicer pa samo za zapis v statistiko: Srbija je bila trinajsta država, v kateri sem do sedaj predaval. Ko pridem do številke 20, pa častim.

V nadaljevanju novice je samo še nekaj slik z mojega prijateljskega in delovnega obiska v Srbiji. Saj veste, kje se začne in konča biznis v Beogradu …


bg1

Naroči gost naslednjo pesem ... In mu glavni muzikant pravi: "Gospod, pa ravno najdražjo pesem ste izbrali." :)

Se poizkusi gost izboriti za popust, naroči kar deset pesmi naenkrat. Glavni muzikant pa odgovori: "Žal popusta ne bo, pesmi mene toliko stanejo (ne može, toliko mene košta ...) :)

bg2

dobra hrana, družba

bg3

polna dvorana direktorjev

Komentarji:

11.05.2009 @ 11:36 Grega
Aha, potem lahko pričakujemo kmalu predavanje v meki marketinga ZDA?!
11.05.2009 @ 12:11 Aleš Lisac
Grega, v ZDA sem seveda že kar nekajkrat predaval. In bom še večkrat ... Do sedaj sem predaval v naslednjih državah: Slovenija, Hrvaška, Makedonija, Srbija, Bolgarija, Poljska, Italija, Madžarska, Belgija, Anglija, ZDA.
11.05.2009 @ 12:17 Aleš Lisac
Predaval sem še na Bahamih in v Rusiji ... Tako, da je vseh držav res 13. :)
13.05.2009 @ 07:31 Martina
Ales, tvoje strategije so super vendar so predobre za slovenijo, namrec pri nas podjetja ne funkcionirajo tako kot v tujini! Pri nas se samo krade in odgovorni se obnasajo absurdno.

Bodi tako prijazen pa posreduj Vlacicu kaksno inovativno strategijo glede vinjet...da ne izgubimo se zadnje tujce, ki prihajajo k nam.
na vrh