Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Lisac v Beogradu
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 11.05.2009
V petek sem predaval v Beogradu. O marketingu, o direktnem marketingu. Gostitelji so odlično opravili svoje delo. Dvorana v Sava Centru je bila polna. Navdušen sem bil nad udeleženci, praktično vsi so bili direktorji ali vsaj direktorji marketinga.
Kaj pravijo nekateri udeleženci o mojem predavanju? Poglejte kratek video.
Sicer pa sem bil nad gostitelji, udeleženci seminarja in Beogradom navdušen. Srbe je res težko premagati v gostoljubnosti.
Še nekaj, kar je po svoje zanimivo. Po seminarju sem dal izjavo za prvi program srbske nacionalne televizije. In še intervjuje za več revij in časopisov. O mojem prihodu pa so Srbi lahko brali tudi na prvi strani Borbe. Kako to, da sem že ob prvem prihodu v Beograd prišel na nacionalno televizijo?
Iz dveh razlogov … prvi je seveda spretnost organizatorja dogodka. Drugi pa je – v tem je tudi marketinška lekcija tega zapisa – v tem, da so tujci običajno pametnejši od domačinov. Saj veste, strokovnjak je že po definiciji nekdo, ki prihaja od drugod. :)
Obisk Beograda bom nedvomno ponovil. Sicer pa samo za zapis v statistiko: Srbija je bila trinajsta država, v kateri sem do sedaj predaval. Ko pridem do številke 20, pa častim.
V nadaljevanju novice je samo še nekaj slik z mojega prijateljskega in delovnega obiska v Srbiji. Saj veste, kje se začne in konča biznis v Beogradu …
Naroči gost naslednjo pesem ... In mu glavni muzikant pravi: "Gospod, pa ravno najdražjo pesem ste izbrali." :)
Se poizkusi gost izboriti za popust, naroči kar deset pesmi naenkrat. Glavni muzikant pa odgovori: "Žal popusta ne bo, pesmi mene toliko stanejo (ne može, toliko mene košta ...) :)
dobra hrana, družba
polna dvorana direktorjev
Bodi tako prijazen pa posreduj Vlacicu kaksno inovativno strategijo glede vinjet...da ne izgubimo se zadnje tujce, ki prihajajo k nam.