Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Diskriminacija je nujna!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   6 12.05.2009

Diskriminacija je nujna, lahko tudi reši kakšno življenje!

V zadnjem času se spet veliko govori o voznikih, ki povzročijo eno nesrečo s smrtnim izidom pa potem še eno … kot kaže, pa takšnim ne znamo stopiti na prste.

Ena od rešitev je v poslu znana že zelo dolgo. Podjetniki vemo, da niso vse stranke enake, in podjetja, ki stranke diskriminirajo, zaslužijo več. Kaj bi morale narediti zavarovalnice in država?

Uporabiti bi morale RFM model. Ta model je vsem, ki se resno ukvarjajo z direktnim marketingom, znan in ga tudi uporabljajo. Model preprosto pomeni, da so stranke, ki so kupile pred nedavnim (R – recency), stranke, ki kupujejo pogosto (F – frequency), in stranke, ki za nakup porabijo veliko denarja (M – money), vredne več! Stranke, ki so kupile pri nas pred nedavnim, stranke, ki pri nas veliko trošijo, stranke, ki se pogosto vračajo k nam, so naše najboljše stranke in z njimi moramo ravnati drugače kot z običajnimi strankami.

diskriminacija

Primer diskriminacije strank iz Avstrije. Posebni parkirni prostori za ženske voznice. :)

Uporaba RFM modela na primeru nevarnih voznikov? Zelo preprosto … Tiste, ki so pred kratkim povzročili prometno nesrečo, tiste, ki pogosto povzročajo prometne nesreče in tiste, ki so povzročili nesrečo s težkimi posledicami, bi morali obravnavati drugače kot voznike, ki nismo nikoli povzročili nesreče.

Kaj pomeni drugačna obravnava? Zavarovalnice bi morale slabim voznikom zaračunati res visoke premije (saj imajo z njimi itak najvišje stroške), država pa bi morala voznike, ki so po RFM kriterijih nevarni, kaznovati z daljšo prepovedjo vožnje, ali še bolje s plačanim apartmajem v kakšnem od slovenskih zaporov.

Neumne zavarovalnice, neumne države in leni (ali neizobraženi) podjetniki RFM modela ne uporabljajo. Zavarovalnice imajo višje stroške, država ima nezadovoljne državljane, ki jih terorizirajo nevarni vozniki, podjetniki, ki RFM modela ne poznajo in ne uporabljajo, pa imajo običajno lačne otroke in sodelujejo v svetovni ekonomski krizi. 
 


Dodaj komentar


Komentarji:

12.05.2009 @ 15:37 poli
uh, ja, tale bi bila zanimiva in učinkovita...

pa bi rada videla, da bi takole inteligentno diskriminacijo, še kakšno naše podjetje vpeljalo...
12.05.2009 @ 15:56 marko
Komu bi bilo to v interesu?
12.05.2009 @ 16:34 Aleš Lisac
V ZDA seveda zavarovalnice že od pradavnine zaračunavajo več voznikom, ki se zaletavajo ... Več zaračunavajo tudi tistim, ki vozijo očitno nevarnejše avtomobile ...
12.05.2009 @ 20:12 mitja.vilar
Pravi naslov niso mediji ampak Ministrstvo za notranje zadeve in ministrstvo za promet. Tam je zbrana smetana znanja o prometu, nesrečah in varnosti, tudi na tirih. Če dobite odgovor prej kot v enem letu, častim kavo, sicer vi.
13.05.2009 @ 08:39 ANA
Pri nas tiste, ki se zaletavajo kaznujejo s tremi razredi bonusa manj oziroma z malusom. To je ok, ampak ni pa pravično, da voznika, ki se zaleti pri 20 km/h in povzroči za 10 eur škodo, obravnavajo enako, kot voznika, ki parim ljudem in sebi naredi totalko.
13.05.2009 @ 14:06 Valerija
Parkirni prostori "specialy for women" najdemo veliko v tujini. Označeni prostori v bližini izhoda - napr. v "temnih parkirnih hišah" itd., da se lahko "brez strahu napada" sprehodimo do avtomobila. Tudi za "mamice" (lahk' tud' oči)najdemo "special parking place", ki je malo večji, da lažje "manevriramo z naraščajom". Pozitivna diskriminacija / komentar k fotki :-)
na vrh