Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Chicago, prašičja gripa, pirati, recesija in zdrava pamet
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 01.05.2009

Včeraj sem bil na košarkarski tekmi, ki je trajala 4 ure. Chicago je premagal Boston po 3 podaljških! Res dobra tekma, ki je v končnici NBA še ni bilo. Dve moštvi nista bili še nikoli tako izenaćeni. Trenutno je rezultat 3 proti 3. V sedmi tekmi bomo v soboto dobili moštvo, ki se bo uvrstilo naprej.

Poglejte kratek video, ki sem ga posnel na tekmi. Zakaj sem v poročilo o tekmi dodal še prasičjo gripo, recesijo, pirate? Ker so to medijski projekti, s katerimi si televizijske postaje višajo gledanost. Strašijo ljudi ... V resnici zelo, zelo, zelo pretiravajo. Poln stadion navdušenih navijačev je na tekmi užival, vsi smo navijali, jedli in pili. Nobene sledi o prašičji gripi in nobene sledi o recesiji.

Prašičja gripa, pirati, recesija, nore krave, ptičja gripa ... no ja, mediji prodajajo zgodbe. Če pravih zgodb ni, potem si jih je potrebno izmisliti. 

Jutri pa še marketinški nasvet in ameriški primer, kako lahko tudi s pomočjo prašičje gripe povečate prodajo. Za podjetnike krize ni, so samo spremembe in nove priložnosti. 


Dodaj komentar


Komentarji:

01.05.2009 @ 11:53 Enes
Vidim, da ti ni dolgčas.
01.05.2009 @ 12:53 Sašo
...dobro napisano :)

LP v Chicago
01.05.2009 @ 18:19 Mikec
A se sploh kaj vidi od tako daleč? :)

p.s. Chicago
na vrh