Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Lokacija, lokacija, lokacija
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   15 24.04.2009

Kaj je optimizacija spletne strani?

Če prevedemo »optimizacijo spletne strani« na običajen posel, potem je »optimizirana« trgovina tista, ki stoji recimo v Ljubljani v BTC-ju, ali pa vsaj v peš coni v središču Ljubljane.

Trgovina, ki ni optimizirana, stoji sredi gozda, do nje ne vodi nobena cesta … Takšne trgovine nihče ne najde. Kupcev ni, trgovčevi otroci so lačni.

Je vaša spletna stran v centru mesta, vsem na očeh, ali ste jo tako dobro skrili, da je nihče ne najde?

Z optimizacijo spletne strani boste dosegli, da jo bodo kupci opazili. Optimizacija pomeni, da vas bo nekdo, ki išče nekaj, kar vi prodajate, s pomočjo iskalnikov (google ali najdi.si) lažje našel.

Tale zapis vam pišem po koncu seminarja, kjer smo pokazali, kako z optimizacijo lahko zelo veliko zaslužite. V Sloveniji.

gorec

Seminar je bil razprodan, več kot 70 udeležencev v dvorano nismo mogli spraviti. S tem pismom vas torej NE vabim na seminar, ker ste ga žal zamudili.

Pišem vam, ker imam za vas DARILO. Darilo vredno 200 evrov. Če želite, vam bo v tej vrednosti naš predavatelj optimiziral vašo spletno stran. Ponudba, ki se ji je težko upreti, mar ne?

Zakaj bi vam nekdo brez obveznosti podaril 200 evrov v storitvah?

Zakaj je pri prodajalcih droge prvi zavojček brezplačen? :)

Enostavno, z optimizacijo boste zaslužili, postavili svojo spletno stran na glavno ulico v mestu. In čez nekaj časa boste za to rade volje tudi nekaj malega plačali. 

Optimizirajte svojo spletno stran, premaknite jo na glavno ulico v mestu. Tomaževo darilo, vredno 200 evrov, lahko vzamete do 5. maja. Kliknite sem.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
24.04.2009 @ 14:30 Aleš Lisac
Tomaž v akciji!
24.04.2009 @ 14:40 Aleš Lisac
Tomaž v akciji.
24.04.2009 @ 15:52 Pero
A je to mišljeno kot konkurenca včerajšnjemu SKIM-u?
24.04.2009 @ 18:47 Sašo
Če imamo neoptimizirano spletno stran, je dejansko res skoraj tako kot da je nebi imeli :)
Če že vlagate, vložite v "pravo in učinkovito predstavitev".

Zelo zanimiva primerjalna predstavitev spletne strani in trgovine.
Podobno bi lahko rekli za spletno stran kot hišo, gostovanje kot zemljo in domeno kot hišno številko. Optimizacija pa je podobno kot usmerna tabla da lahko najdejo hišo...
Se pravi, če bi drugače povedal, so neoptimizirane spletne strani podobno kot na črno zgrajene hiše ;)

LP
24.04.2009 @ 23:27 Aleš Lisac
Pero, moja ciljna skupina so podjetniki, ki želijo izboljšati svoj posel. Na Skimu sem pred leti predaval in sem imel občutek, da je tam veliko ljudi, ki tehnično vse obvladajo, sledijo trende ... druga publika po mojem mnenju.
25.04.2009 @ 00:09 BB
Jaz sem se prijavil na njihove novice (nagrado v vrednosti 200 eur) in do danes še nisem dobil nobenega obvestila, meila ali karkoli, da bi sploh vedel kam sem se prijavil in/ali kaj bom dobil, če bom dobil. Po domače, po prijavi nobenega glasu od njih.
25.04.2009 @ 18:35 Sašo K
BB, enako :)

Kar se pa optimizacije tiče...
- Ni zastonj (tisto, da zaslužiš brez enega samega vloženega eura ni čisto res)

- Pri določenih panogah ti optimizacija ne koristi, ker je kritična masa iskanj za tisto ključno besedo premajhna.

- Obstajajo alternative kot je naprimer Google AdWords. V določenih panogah je zelo težko tekmovati samo s SEO, ker je na enako ključno besedo optimiziranih veliko strani. V tem primeru se običajno bolj splača plačevati za oglaševanje.
26.04.2009 @ 12:06 Boštjan
Seminar je bil super, zelo uporaben. SKIM je bil pa namenjen promociji Google-a, Najdi-ja in še nekaj podjetij. Plačaš, da gledaš "EPP" Uporabnega pa skoraj nič.
27.04.2009 @ 07:20 Tomaž
Vsi, ki ste se prijavili na http://www.oglasevanje.org vas bomo kontaktirali 29.4., ko poteče rok za prijavo. Res je, da smo rok podaljšali, to pa zato ker sva se z Alešem dogovorila, da bo obvestil svoje stranke stranke o tej akciji.
Bojazen, da bi kdo ostal brez nagrade je popolnoma odveč!
27.04.2009 @ 14:47 BB
Mislim, da g. Lisac uči tudi komunikacijo s strankami. Tomaž, če že sodeluješ/-te z g. Liscem, ga med kako pavzo povprašaj/-te tudi o tem. Verjamem, da bo rade volje dal kak nasvet. :D
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh