Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Naročilo in Plačilo
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 22.04.2009

Pravkar sem popil pijačo, pritisnil na gumb PLAČILO in natakarica se je v trenutku prikazala pri moji mizi. Odličen izum, ki rešuje problem "natakarskega pogleda". Saj veste o čem govorim ... natakar ravno takrat, ko ga najbolj potrebuješ, nikakor noče pogledati proti tvoji mizi ...

narocilo

Pa še nečesa sem se spomnil, ko sem držal v rokah tole napravico. Pot med naročilom in plačilom v mnogih podjetjih ni tako enostavna. Nekatera podjetja imajo stranke, ki pritiskajo samo na rdeči gumb, na zelenega pa potem pozabijo pritisniti.

Moje mnenje o neplačilni disciplini? Kupci ne plačajo takrat, kadar si izdelka, ali storitve ne želijo dovolj. Vedno kadar si določeno zadevo res močno želimo, ali pa nujno potrebujemo, bomo tudi pritisnili na zeleni gumb. Podjetniki sami odločamo o tem, kakšne stranke želimo in privlačimo. Jaz sem na srečo (in ker sem se tako odločil) v panogi, kjer stranke najprej pritisnejo na zeleni gumb, šele potem pa na rdečega.


Dodaj komentar


Komentarji:

22.04.2009 @ 23:22 Sašo
Evo to je pravi sistem, kar bi tudi pohitrilo samo naročanje in hkrati plačevanje.

Sem pa že sam predlagal podoben sistem, vendar jim ni bilo v interesu, se jim je ideja sama zdela preveč komplicirana.
Sam pa pravim če je sistem takšen, ki omogoča preglednost ter uporabnost (pri strankah ko naročajo kot tudi pri natakarjih ki spremljajo naročila) niti ni bojazni da bi lahko šlo kaj narobe.

Sem pa razmišljal tudi o bolj moderni varianti, da bi preko zaslonov kar iz mize naročali (zaslon na dotik). Kar pomeni da bi natakarji prihranili polovico svoje poti, stranke ap bi dejansko preko visokokakovostnih slik lahko videli kaj ponujajo. Seveda pa bi lahko te zaslone uporabili tudi za oglaševanje svojih dogodkov/sponzorstvo, kar definitivno nihče nebi spregledal ;)

LP
23.04.2009 @ 02:01 DJ Lovro
Ja, zgornja slika je iz lokala, kjer so to zadevo preizkusili, ampak pravijo, da so jim v kratkem gostje te "komande" enostavno poskrili ali ukradli, tisti že malo na meji vinjenosti ali čez so pa non-stop stiskali "naročilo" in ko je natakar prišel do mize je bila varianta "prvi april" ... Se pravi, mogoče za kakšno kulturno restavracijo ali dnevni lokal še pride v poštev (zadevo so mi predstavili tudi na sejmu GastExpo' v Ljubljani), za nočne ure pa bilo potrebno to kam pritrditi ali kaj podobnega.
23.04.2009 @ 02:05 DJ Lovro
Hej, Aleš! Napisal sem tekst za pod sliko in slika se na blogu postavi spodaj (čeprav je brskalnik zgoraj, torej pravilno nameščen) ... kako to, če smo zmenjeni, da bo tekst "pod sliko"?
na vrh