Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kdo je najcenejši v deželi tej?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 21.04.2009
Kdo najcenejši v deželi je tej?
V videu, ki sem ga posnel v avtu (poglejte nekaj zapisov nazaj), sem povedal, da dobri prodajalci svoje trditve vedno dokažejo. Trenutno nam še vsi veliki trgovci v Sloveniji (Mercator, Tuš, Spar, E.Leclerc in drugi) dokazujejo, da so najcenejši.
To nam dokazujejo v TV oglasih in v svojih letakih, ki jih ali pa tudi ne, dnevno pobiramo iz poštnih nabiralnikov. Pogosto v oglasih tudi z objavo cen konkretnih izdelkov demonstrirajo, da se pri njih najbolj splača kupovati.
Ampak stranke nič ne prepriča bolj, kot če se v določeno trditev lahko prepriča sama. Oglasi so dober način prepričevanja, demonstracije in mnenja zadovoljnih strank še boljši. Nič pa ne prepriča bolje, kot če lahko stranka na lastni koži občuti rezultate.
Tole sem posnel prejšnji teden. Najprej sem se odpravil v Hofer in za 26 evrov dobil vse, kar vidite v spodnjem delu prtljažnika. Potem pa sem šel še po nekaj malenkosti v Mercator (dva sladoleda, dva kinder jajčka in škatlica borovničk za sinova). Za vrečko iz Mercatorja sem plačal 24,60 evra. Z obema
nakupoma sem bil zadovoljen. V obeh trgovinah sem dobil, kar sem želel. Ampak …
Ko bo večina Slovencev opravila vsaj dva družinska nakupa v Hoferju ali Lidlu, jih noben oglas velike trojice, v katerem trdijo, da so kakovostni in poceni, ne bo prepričal. Zadeva je zelo enostavna, za poln voziček v Hoferju plačaš okoli 50 evrov, za podobno poln voziček iz Mercatorja pa plačaš trikrat več. Poskusite, pa boste videli, da imam prav.
Navijam za Hofer in Lidel? Sploh ne. V Mercatorju, Tušu in Sparu je izbira vsaj 20-krat večja. In za obisk velike trojice se najde še kakšen drug razlog. Danes vam želim samo na kratko napovedati prihodnost.
Mislim, da Mercator, Tuš in Spar kmalu v oglasih ne bodo več poudarjali, da so cenejši, da so poceni. Samo to vam želim povedati. Kmalu bodo spremenili svoj nagovor, nič več ne bodo poudarjali, da so najcenejši. Kdaj pa kdaj nas bodo s kakšno vabo (zelo poceni izdelki) poskušali zvabiti k sebi, ampak na splošno se bodo pogovoru o cenah raje izogibali.
Ker se bo kmalu večina kupcev prepričala, kako je s cenami v resnici.
Ljudi lahko prepričuješ, da voda ni mokra, natančno toliko časa, dokler se (nekajkrat) ne zmočijo.
Vem, kaj si mislite. Stara resnica oglaševanja in propagande pravi, da če nekaj dovolj dolgo ponavljaš, potem to postane resnica. To drži, ampak ne, če se obenem ljudje lahko prepričajo, če lahko izkusijo, kako je z zadevo v resnici.
Komunisti so nas tudi prepričevali, da je njihov sistem najboljši, mi pa smo po nekaj izletih v Italijo ali Avstrijo (da ne govorimo o ZDA), ugotovili, da ni vse čisto tako, kot so nas učili pri Samoupravljanju s temelji marksizma …
V Sloveniji je najcenejši lahko samo eden. Samo eden in pika. Vsi ostali bodo morali poiskati drugo konkurenčno prednost, s katero nas bodo zvabili v svoje trgovine.Napovedujem propad tistih, ki ne bodo najcenejši? Nikakor ne. Saj veste, da cena še zdaleč ni najpomembnejši razlog za nakup. Cena pogosto sploh ni pomembna … Mislim samo, da ni preveč pametno v oglasih poudarjati, da je socializem super, če imajo ljudje obenem priložnost izkusiti, kako je v kapitalizmu.
Da nimam prav, morda trdite, da cena je pomembna? Potem mi pa povejte, zakaj na Petrolu kupite vodo, ki je, mimogrede, dvakrat dražja od bencina?
Ko sem nekaj mesecev preživela v Nemčiji in to je bilo davnega leta 2004, sem zasledila prav to, da so Nemci po ne vem koliko časa vendarle ugotovili, da ni treba biti revež (ali priseljeni Turek - se opravičujem vsem prizadetim), če nakupuješ v Aldiju (naš Hofer) in pri njemu podobnih, saj so nekateri izdelki ne samo cenejši ampak celo kakovostnejši od tistih v "priznanih" centrih. Pri nas se je že pojavil primer sončne kreme...5 let kasneje...