Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kdo je najcenejši v deželi tej?
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 21.04.2009

Kdo najcenejši v deželi je tej?

V videu, ki sem ga posnel v avtu (poglejte nekaj zapisov nazaj), sem povedal, da dobri prodajalci svoje trditve vedno dokažejo. Trenutno nam še vsi veliki trgovci v Sloveniji (Mercator, Tuš, Spar, E.Leclerc in drugi) dokazujejo, da so najcenejši.

To nam dokazujejo v TV oglasih in v svojih letakih, ki jih ali pa tudi ne, dnevno pobiramo iz poštnih nabiralnikov. Pogosto v oglasih tudi z objavo cen konkretnih izdelkov demonstrirajo, da se pri njih najbolj splača kupovati.

Ampak stranke nič ne prepriča bolj, kot če se v določeno trditev lahko prepriča sama. Oglasi so dober način prepričevanja, demonstracije in mnenja zadovoljnih strank še boljši. Nič pa ne prepriča bolje, kot če lahko stranka na lastni koži občuti rezultate.

hofer

Tole sem posnel prejšnji teden. Najprej sem se odpravil v Hofer in za 26 evrov dobil vse, kar vidite v spodnjem delu prtljažnika. Potem pa sem šel še po nekaj malenkosti v Mercator (dva sladoleda, dva kinder jajčka in škatlica borovničk za sinova). Za vrečko iz Mercatorja sem plačal 24,60 evra. Z obema


nakupoma sem bil zadovoljen. V obeh trgovinah sem dobil, kar sem želel. Ampak …

Ko bo večina Slovencev opravila vsaj dva družinska nakupa v Hoferju ali Lidlu, jih noben oglas velike trojice, v katerem trdijo, da so kakovostni in poceni, ne bo prepričal. Zadeva je zelo enostavna, za poln voziček v Hoferju plačaš okoli 50 evrov, za podobno poln voziček iz Mercatorja pa plačaš trikrat več. Poskusite, pa boste videli, da imam prav.

Navijam za Hofer in Lidel? Sploh ne. V Mercatorju, Tušu in Sparu je izbira vsaj 20-krat večja. In za obisk velike trojice se najde še kakšen drug razlog. Danes vam želim samo na kratko napovedati prihodnost.

Mislim, da Mercator, Tuš in Spar kmalu v oglasih ne bodo več poudarjali, da so cenejši, da so poceni. Samo to vam želim povedati. Kmalu bodo spremenili svoj nagovor, nič več ne bodo poudarjali, da so najcenejši. Kdaj pa kdaj nas bodo s kakšno vabo (zelo poceni izdelki) poskušali zvabiti k sebi, ampak na splošno se bodo pogovoru o cenah raje izogibali.

Ker se bo kmalu večina kupcev prepričala, kako je s cenami v resnici.

Ljudi lahko prepričuješ, da voda ni mokra, natančno toliko časa, dokler se (nekajkrat) ne zmočijo.

Vem, kaj si mislite. Stara resnica oglaševanja in propagande pravi, da če nekaj dovolj dolgo ponavljaš, potem to postane resnica. To drži, ampak ne, če se obenem ljudje lahko prepričajo, če lahko izkusijo, kako je z zadevo v resnici.

Komunisti so nas tudi prepričevali, da je njihov sistem najboljši, mi pa smo po nekaj izletih v Italijo ali Avstrijo (da ne govorimo o ZDA), ugotovili, da ni vse čisto tako, kot so nas učili pri Samoupravljanju s temelji marksizma …
V Sloveniji je najcenejši lahko samo eden. Samo eden in pika. Vsi ostali bodo morali poiskati drugo konkurenčno prednost, s katero nas bodo zvabili v svoje trgovine.

Napovedujem propad tistih, ki ne bodo najcenejši? Nikakor ne. Saj veste, da cena še zdaleč ni najpomembnejši razlog za nakup. Cena pogosto sploh ni pomembna … Mislim samo, da ni preveč pametno v oglasih poudarjati, da je socializem super, če imajo ljudje obenem priložnost izkusiti, kako je v kapitalizmu.

Da nimam prav, morda trdite, da cena je pomembna? Potem mi pa povejte, zakaj na Petrolu kupite vodo, ki je, mimogrede, dvakrat dražja od bencina?

Komentarji:

22.04.2009 @ 10:15 poli
Zato ker je pri roki (voda na petrolu in svež kruh, mleko... v mercatorju)
23.04.2009 @ 22:05 Robi
Evo, jaz se tudi že dolgo časa sprašujem, zakaj več ljudi ne hodi v Hofer (v Lidlu še nisem bil). Kvaliteno blago, ki je v povprečju 30-40% cenejše. Ljudje grejo prej na ulico štrajkat za višjo plačo, kot pa da bi zamenjal Mercator za Hofer. Meni to ni jasno.
24.04.2009 @ 11:47 Ana
Robi - navada = železna srajca :), Slovenci pa radi srajce nosimo ;).
Ko sem nekaj mesecev preživela v Nemčiji in to je bilo davnega leta 2004, sem zasledila prav to, da so Nemci po ne vem koliko časa vendarle ugotovili, da ni treba biti revež (ali priseljeni Turek - se opravičujem vsem prizadetim), če nakupuješ v Aldiju (naš Hofer) in pri njemu podobnih, saj so nekateri izdelki ne samo cenejši ampak celo kakovostnejši od tistih v "priznanih" centrih. Pri nas se je že pojavil primer sončne kreme...5 let kasneje...
na vrh