Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Marketinška lekcija z imenom Susan Boyle
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 19.04.2009

Marketing je prvenstvo v pripovedovanju zgodb. Zmaga tisti, ki pravemu občinstvu v pravem trenutku pove najboljšo zgodbo. Ali drugače povedano, proda največ.

Kaj je pogoj za zgodbo, ki prodaja? Vsaka dobra zgodba (pravljica, če hočete) ima glavnega igralca. Glavni igralec je pred velikanskim izzivom, v njegov uspeh ne verjame praktično nihče. Zato smo na koncu toliko bolj zadovoljni, ko po neverjetnem preobratu zmaga nekdo, ki ni favorit.

Najboljše zgodbe vsebujejo element PRESENEČENJA. Občinstvo moramo šokirati, presenetiti.

Običajne zgodbe nas pozabijo presenetiti, so povprečne, zato se slabo prodajajo – zgodbe, ki dobro prodajajo, nas presenetijo, nas navdušijo.

Z odličnimi zgodbami se lahko poistovetimo, zlahka se vidimo v vlogi glavnega igralca. Če zmaga favorit, to ni zanimivo, če zmaga nekdo, ki so ga vsi odpisali, je to filmski material.

Ste opazili Simonov »milion dollar smile«? Stavim, da je tip tole načrtoval, ni se zgodilo po naključju. V pravem trenutku je uporabil pravega jokerja. Bravo, marketinški genij gospod Simon Cowell!

Še link, za vsak slučaj, če si videa še niste pogledali. Se strinjate, da je video težko pogledati samo enkrat? Javite se tisti, ki ste video pogledali več, kot desetkrat!


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
19.04.2009 @ 15:20 Franci
haha legenda ;)
20.04.2009 @ 02:43 Sašo
Jp, jaz sem poslušal 4x :)
S svojim glasom je šokirala vse, še bolj pa zaradi tega ker so vsi mislili da ne bo nič iz nje.
Podobno se je odrezal Paul Potts, mislim da v lanskoletnem šovu.

LP
20.04.2009 @ 08:46 poli
jp, Poul, še eno presenečenje...

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

tole je šele za večkrat poslušat...
20.04.2009 @ 09:40 Helena
Zagotovo sem poskušala velikokrat, ne vem pa če je bilo 20krat.
20.04.2009 @ 11:19 Martina
Ja tudi sama sem med tistimi, ki so poslušali več kot 10x in komaj čakam, kaj bo z naslednjim nastopom. Susan je faca ... samo se bojim, da je ne bodo preveč izkoristili in ji preveč spedenal, zglancal zunanjost, ker je faca prav takšna kot je. Drugače je pa premaknila miselnost mnogih ljudi in to je to.... velik faktor VAV in aha moment ;))
20.04.2009 @ 12:19 Pero
Tole bodo po moje skušal mediji prikazat kot zgodbo o uspehu,izkoristit in prežvečit iz vseh strani, po kakšnem letu pa izpljunit in poiskat novo kost za glodanje
21.04.2009 @ 02:42 Sašo
Pero, mislim da se tako zgodi z večino. Dokler so aktualni in se o njih govori so za medije definitivno koristni. Še posebej če lahko s tem pritegnejo pozornost bralcev/poslušalcev.
Tukaj je vseeno ali pozitivno ali negativno, samo da je aktualno. Ko pa ne najdejo več nič aktualnega pa zagrabijo drugega... To lahko tudi pri nas vidimo, je kar precej primerov.
21.04.2009 @ 04:19 Pero
Kot sem napovedoval ,ravno berem kako ji neka ameriška tvrdka ponuja 1 milijon dolarjev,če izgubi nedolžnost pred kamerami.Zdaj nebo pomemben njen fanatstičen glas,ampak vse druge bizarnosti,kot pravi Aleš vse za dobro zgodbo.
21.04.2009 @ 07:19 poli
hm, ampak zakaj je tako, ker s(m)o potrošniki za take bizarnosti...

odgovornost je tudi na naši strani!
21.04.2009 @ 07:52 Pero
bizarno a ne ,kot poli -salama ;)
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh