Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj James Bond, Casino Royale
-
MarketingKomentarji: 10 22.11.2006
Ime mi je Bond, James Bond.
Imate radi filme o Jamesu Bondu? Meni so všeč. Vedno sem jih rad gledal. Največji vtis so Bondovi filmi naredili name, ko sem bil še v srednji šoli. Takrat je Bond vozil bel lotus.
Imate radi filme o Jamesu Bondu? Meni so všeč. Vedno sem jih rad gledal. Največji vtis so Bondovi filmi naredili name, ko sem bil še v srednji šoli. Takrat je Bond vozil bel lotus.
Danes se je moderniziral, vozi aston martin. Astona je sicer vozil tudi že pred lotusom. Verjetno vam je jasno, da tajni agent 007 vozi tisti avto, ki filmskim producentom prinese največ sponzorskega denarja.
»Bondovi filmi so značilen primer umeščanja izdelkov v tekst popularne kulture, rekorder med rekorderji, ki so postali sinonim za reklamiranje oblek, avtomobilov, ur, pijač, računalnikov, telefonov, kreditnih kartic in ostale krame, ki jo za zapeljevanje in sprostitev ter nujne primere potrebuje vsak pravi junak. V Golden Eyu je bmw na prizorišče snemanja dostavil dva prototipa roadsterja z3, ki sploh še nista bila v prodaji. Takoj po premieri so Nemci dobili več kot 10.000 prednaročil v vrednosti 300 milijonov. Po članku v reviji Variety, naj bi pri Fordu plačali 63 milijonov dolarjev, da je James Bond zamenjal bmw z aston martinom …«
Umestitev izdelkov v filme, revije, na radio in televizijo deluje. Američani temu pravijo »product placement«.
Ampak, ali ste vedeli, da je pri nas takšno oglaševanje PREPOVEDANO?
Več o tem si lahko preberete v diplomskem delu, ki ga je leta 2005 napisal Žiga Murko (mentor mag. Aleš Lisac). Tudi zgornji citat je iz njegove diplome! Ker je tema aktualna, sem se spomnil te odlične diplome.
Kako priti do diplom?
Imajo jih v knjižnicah ... To so takšne posebne inštitucije, ki so že pred obdobjem interneta tistim, ki so to želeli, omogočale dostop do brezplačnih informacij …
Kaj mislite, se prikrito oglaševanje v Sloveniji dogaja, čeprav je zakonsko prepovedano? Nam v filmih in videospotih, revijah in časopisih zgolj po naključju nastavljajo izdelke znanih blagovnih znamk? Znajo to nastavljanje tudi zaračunati?
Mislite, da je na primer Jan Plestenjak v svojem videospotu po naključju telefoniral s telefona, na katerem je na veliko pisalo Vega?
Sem pa nekje bral da imajo v Hollywoodu prav pogodbe z proizvajalci vozil, v katere namene lahko uporabljajo avte. Npr. Mercedesa se naj ne bi prikazovalo kot avto za "bad guys" ampak za "good guys"....
ne vem, kako si potem lahko nacionalka privošči toliko prikritega oglaševanja? V nedeljski oddaji TLP celoten prispevek Lorelle Flego namreč ni čisto nič drugega kot prikrito oglaševanje ... če pa to ni res, me pa zelo zanima, koliko italijanski modni carji plačujejo za pojavljanje v njeni oddaji?
Lep primer je tudi popularna serija Na kraju zločina. Tam se skoraj vedno, ko se uporablja računalnik ali kaka tehnična naprava, kamera skrivnostno obstane za nekaj sekund na logotipu blagovne znamke. In vedno je to logotip svetovno znane znamke (Sony, Dell, HP). Prepričan sem, da njihovi tržniki to dobro vnovčijo. Kolikor poznam Američane, bi, v kolikor s tem ne bi služili, čez logotip naredili zmazek ali pa ga prej odstranili.
V ožjem krogu morebitnih kupcev Astona Martina je sicer še vedno okoli 30 imen, med njimi nekdanji šef Forda Jack Nasser, francoska bilijonarja Bernard Arnault in Albert Frere, , ki jim ugledna znamka veliko pomeni. Morebitni kupci morajo svojo začetno ponudbo predložiti do konca meseca.
Kriza v Fordu?
je na voljo tudi v Sloveniji
cena cca. 700.000 sit
Ne bom pa povedala s katero znamko avtomobila se vozim.Vsaj sedaj še ne...Razen, če koga zelo zanima!
Menim, da je prav, da na tem področju so neke omejitve oz. pravila.
LP