Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj James Bond, Casino Royale
Marketing
Komentarji:   10 22.11.2006

Ime mi je Bond, James Bond.

Imate radi filme o Jamesu Bondu? Meni so všeč. Vedno sem jih rad gledal. Največji vtis so Bondovi filmi naredili name, ko sem bil še v srednji šoli. Takrat je Bond vozil bel lotus.


Imate radi filme o Jamesu Bondu? Meni so všeč. Vedno sem jih rad gledal. Največji vtis so Bondovi filmi naredili name, ko sem bil še v srednji šoli. Takrat je Bond vozil bel lotus.

Danes se je moderniziral, vozi aston martin. Astona je sicer vozil tudi že pred lotusom. Verjetno vam je jasno, da tajni agent 007 vozi tisti avto, ki filmskim producentom prinese največ sponzorskega denarja.

»Bondovi filmi so značilen primer umeščanja izdelkov v tekst popularne kulture, rekorder med rekorderji, ki so postali sinonim za reklamiranje oblek, avtomobilov, ur, pijač, računalnikov, telefonov, kreditnih kartic in ostale krame, ki jo za zapeljevanje in sprostitev ter nujne primere potrebuje vsak pravi junak. V Golden Eyu je bmw na prizorišče snemanja dostavil dva prototipa roadsterja z3, ki sploh še nista bila v prodaji. Takoj po premieri so Nemci dobili več kot 10.000 prednaročil v vrednosti 300 milijonov. Po članku v reviji Variety, naj bi pri Fordu plačali 63 milijonov dolarjev, da je James Bond zamenjal bmw z aston martinom …«

Umestitev izdelkov v filme, revije, na radio in televizijo deluje. Američani temu pravijo »product placement«.

Ampak, ali ste vedeli, da je pri nas takšno oglaševanje PREPOVEDANO?

Več o tem si lahko preberete v diplomskem delu, ki ga je leta 2005 napisal Žiga Murko (mentor mag. Aleš Lisac). Tudi zgornji citat je iz njegove diplome! Ker je tema aktualna, sem se spomnil te odlične diplome.

Kako priti do diplom?

Imajo jih v knjižnicah ... To so takšne posebne inštitucije, ki so že pred obdobjem interneta tistim, ki so to želeli, omogočale dostop do brezplačnih informacij …

Kaj mislite, se prikrito oglaševanje v Sloveniji dogaja, čeprav je zakonsko prepovedano? Nam v filmih in videospotih, revijah in časopisih zgolj po naključju nastavljajo izdelke znanih blagovnih znamk? Znajo to nastavljanje tudi zaračunati?

Mislite, da je na primer Jan Plestenjak v svojem videospotu po naključju telefoniral s telefona, na katerem je na veliko pisalo Vega?

na vrh