Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketing USA
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   7 06.03.2009

Včeraj sem vzel svojega mlajšega sina (februarja je dopolnil 4 leta) v trgovino. Obešal se je na voziček, med drugim je tudi polizal držalo vozička. Česa vse otroci ne dajo v usta …

In sem se vprašal, kako pogosto Mercator, Tuš, Spar, Leclerc, Hofer, Liedl in podobni očistijo, dezinficirajo vozičke. Verjetno vozičke kompletno operejo vsaj enkrat na teden, mar ne? He he he …

Glede na to, koliko ljudi se dotakne vsakega vozička in če pomislite na to, kaj vse so tisti, ki vozičke vozijo, imeli v rokah in kdaj so si jih nazadnje umili … Uf, saj v bistvu nočete vedeti, kako pogosto umivajo vozičke, mar ne? Mimogrede, že pred časom sem v vrtcu vprašal, kako pogosto umivajo igrače. Tudi v tem primeru vam odgovora raje ne povem. Da se ne boste preveč sekirali.

publix1

Američani se zavedajo, da imajo nekateri ljudje radi čistočo. In so ponudili preprosto rešitev za tiste, ki neradi prijemljejo za umazano držalo. Idejo so verjetno dobili v kakšnem solariju. Pa saj ni pomembno, od kod ideja. Pomembno je, da so se vprašali, kaj lahko še naredijo za kupce, in so potem to tudi naredili.

In še en primer vam bom danes pokazal. Iz iste trgovine. V mnogih ameriških trgovinah vam pri vsaki blagajni nekdo pomaga zlagati kupljeno špecerijo v vrečke.

publix2

Ta storitev je brezplačna, tudi nobene napitnine ne pričakujejo zanjo. Zelo prijazno. Tudi pri nas bodo morali, predvsem v Mercatorju, Tušu in Sparu, razmišljati o podobnih ukrepih za povečanje zadovoljstva kupcev. Prej ali slej bo namreč večina Slovencev ugotovila, da lahko v Hoferju in Lidlu ceneje kupuje zelo kakovostne izdelke.

Stavim, da nam čez nekaj let tudi sadja v trgovinah ne bo treba tehtati. Za nas bodo to naredile trgovke pri blagajni. Kot je v ZDA v navadi že ves čas. Pa to ni zato, ker bi bili Američani tako nespretni, da ne bi znali sami tehtati sadja. To je zato, ker si tam trgovci še bolj prizadevajo narediti vse, kar se le da, da bi stranka odšla iz njihove trgovine zadovoljna. Prelaganje dela na kupce (kovanci v vozičkih, tehtanje sadja, zaračunavanje vrečk) sicer zmanjšuje stroške, dolgoročno pa zmanjšuje tudi zadovoljstvo kupcev. Kupci pa za razliko od volivcev glasujemo kar z nogami. Če nam nekje ni več všeč, se sprehodimo še kam drugam. In o svojem nezadovoljstvu le redko poročamo (nekdanjemu) dobavitelju.

O takšnih in podobnih primerih bom predaval 16. aprila na seminarju z naslovom Marketing USA. Pogledali bomo, kako prodajajo Američani in kaj se na njihovih primerih lahko naučimo. Ameriški primeri so koristni zato, ker prej ali slej večina njihovih pogruntavščin pride tudi do Evrope in Slovenije. Večino zadev se da neposredno uporabiti v Sloveniji – zgornja primera sta že takšna – pri nekaterih primerih pa njihove metode pač malo prilagodimo.
Seminar bo zanimiv, zabaven, poučen. Vabljeni.


Komentarji:

06.03.2009 @ 16:59 grascakinja
V našem vrtcu so kar pridni glede tega. Igrače perejo in dezinficirajo redno, za lego kocke imajo celo poseben pralni stroj (ja, tudi doma sem jih že dala v pralni stroj prat, potem ko so mi tole povedale vzgojiteljice, pa super se obnese, samo brez centrifuge)...
brisačke za vozičke tudi jaz pogrešam, pa koga, da mi ne le spakira nakupljeno goro v vreče, ampak tudi pomaga odpeljati v avto, ker običajno šlepam v trgovino štiriletnico in dojenčka.... da o valet parkingu ne govorimo - kako rada bi videla, da bi mi pred kakim lokalom kak prijazen mladec spravil karavana v tesen, kratek, evropsko odmerjen, za fičote namenjen parkirni prostor... ja, kdaj pa kdaj bi se morali zgledovati tudi po američanih!
06.03.2009 @ 19:16 DJ Lovro
Odkar so v trgovinah uvedli "čisti" način nabiranja sadja, sem rabil gotovo 5 let, da začnem kupovat na ta način, "v rokavicah". Kupil sem tako 99% manj sadja, kot prej. Najraje kupim cel zaboj in imam potem mir ali pa kaj na tržnici, kjer te še vedno "postrežejo" ... Tudi na bencinskih servisih so ljudje potrebovali veliko časa, da se navadijo, da sami "tankajo", v avtomatski pumpi pa "sploh še nisem...".

Graščakinja! Pred lokalom v Portorožu je bil pred kratkim še v rabi "valet parking", a kaj, ko ljudje še ne vejo, kaj je to. Pri nas so potrebni pač meseci razlage in v tem času ponudniki praviloma obupajo nad nezanimanjem strank. Poleg tega so vale-ji bili študentje in študentke, ki so bili slabo označeni (nič posebne obleke od lokala, ne veš, če so pravi. ali ti avto ukradejo ...), tako, da verjamem, da nekdo z bolj "močnim" avtom ni želel zaupati, da mu ga odpeljejo (v garažno hišo). Mislim, da je problem teh, ki kupijo avto "za se kazat" tudi ta, da ga želijo imeti na vidnem mestu, saj je to, kot pravijo, podaljšek "njihovega" (se razumemo) in tako naprej. V Italiji sem doživel, da je pred diskoteko stal postrešček v obleki ala "hotel 5 zvezdic", v belih rokavicah, star kakšnih 60 in temu že lahko več zaupaš ...
07.03.2009 @ 12:01 Mihael
V Interšpar LJ ti sadje in zelenjavo stehtajo trgovke.
Tudi v Tušu NM ti sadje in zelenjavo stehtajo trgovke.
pa lep pozdrav.
07.03.2009 @ 14:34 DjJuvan
Da bi še dodatni zaposleni zlagali naše kupljene artikle v vrečke na blagajni?
Upam da se zavedaš, kakšne plače imajo zaposleni v trgovinah in kok se matrajo, da sploh do tega denarja pridejo. Toliko živcev in fizičnega napora, kot ga imajo zdaj v trgovinah (nanaša se le na te velike nakupovalne centre ala city park interspar), ni vredno tega denarja. Srečni so tisti, ki imajo možnost najti zaposlitev v kakšnih manjših trgovinah.
Če bi pa še dodal več "nepomembnih" zaposlitev, kot je recimo 'zlaganje v vrečke', bi se tiste plače prodajalcev zagotovo še bolj zmanjšale.
Nevem kakšne imajo plače v ZDA, vendar je tam število kupcev na trgovino precej večje, kot je pri nas- saj nas je le 2 miljona...

Sej ideja je vredu in zaželjena, vendar razmišljaj iz stališča trenutnih zaposlenih, za kaj bodo prikrajšani.


Kar se pa čistoče tiče pa no comment. To je že v defaultu katastrofa pri nas - krivi za to so pa tisti na višjih položajih.
07.03.2009 @ 15:35 Aleš Lisac
Mihael, jaz govorim o tehtanju sadja pri blagajni, ne pri oddelku sadja. V ZDA se sadje tehta na blagajni, kar je bolj udobno za kupce.

DjJuvan - število kupcev na trgovino je v ZDA manjše kot v Sloveniji. Tam imajo več trgovin na prebivalca, kot pri nas. Dodatni zaposleni bi seveda samo olajšali delo tem, ki že sedaj tam delajo in povečali zadovoljstvo strank. Marže trgovcev so dovolj velike, da si kaj takšnega lahko brez težav privoščijo, samo v tem trenutku jim še ni potrebno.
07.03.2009 @ 17:16 Sašo
V Sloveniji so v glavnem začeli tehtati trgovci zaradi goljufanja, ker je prihajalo do tega da je nekdo stehtal 5 jabolk, v vrečko pa je potem dal še dve zraven...
Načeloma pa se vsekakor premalo dela za kupce, tudi odnost prodajalcev je na zlo nizkem nivoju (tukaj bi lahko rekel kar za večina trgovin, namesto da bi pomagali se skrivajo med policami ter izmikajo...).

Sem pa dobil eno idejo, predstavljajte si da vozite voziček z majhnim displejčkom, ko daste notri kakšen izdelek se vam znesek avtomatsko prikaže na displeju. Ko daste notri več stvari se vam avtomatsko sešteva, tako da lahko po končanem nakupu že takoj vidite koliko biste morali plačati na blagajni :)
20.03.2009 @ 08:56 Deja
V Lidlu in Hoferju tehtajo sadje in zelenjavo na blagajni že od vsega začetka. Pač imajo tak sistem. Poleg tega so njihove blagajničarke tako hitre in učinkovite, da sploh nimam več nobenega potrpljenja za počasno skeniranje izdelkov v drugih trgovinah. Stopite kdaj v Lidl ali Hofer, g. Lisac. :)
na vrh