Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Edini jogurt
Dnevnik guruja
Komentarji:   14 04.02.2009

Edini jogurt …

»Activia je EDINI jogurt, ki ima dokazano pozitiven učinek na upočasnjeno prebavo.«

Za takšno trditev moraš imeti jajca. In velik oglaševalski budžet. In dobre odvetnike. Verjetno pa tudi podcenjuješ svoje stranke, verjetno tudi misliš, da večina ljudi ne ve, da so vsi jogurti narejeni iz mleka …

liars

V marketingu zmagajo tisti, ki pripovedujejo boljše, verjetnejše zgodbe. Včasih pa se, če dovolj pogosto in dovolj naglas nekaj kričiš, zgodi, da za nos kar dolgo vlečeš kar veliko ljudi.

Ko sem študiral matematiko, so nas učili, da EDINI pomeni, da dokazano nikjer ne obstaja niti eden drug.

Matematičnega faksa nisem nikoli končal, morda tudi zato, ker je v matematiki potrebno vsako trditev dokazati. Dokazati brez napak. Meni pa to ni šlo ravno dobro od rok. Spomnim se, da sem na enem izpitu dokazal, da je trditev v nalogi pravilna, moj prijatelj Boštjan pa je dokazal, da trditev ni pravilna. Nobeden od naju ni naredil izpita. Ker nisva dovolj dobro dokazala. Ampak matematika ni marketing …

In kot vidite, sem končal v marketingu in prodaji. Kjer včasih lahko celo zaslužiš s kakšno trditvijo, ki jo je nemogoče dokazati oziroma niti ni nujno, da je resnična. Zanimivo, da je Activia samo v slovenskem oglasu EDINI jogurt, ki pospešuje prebavo. V oglasih za druge države, ki sem jih pregledal, so besedico EDINI izpustili.

Prodajalci Activie so EDINI prodajalci jogurtov v Sloveniji, ki si upajo trditi, da samo njihov jogurt pospešuje prebavo. V resnici še za to trditev nisem prepričan, da je resnična. Morda kakšen ekološki kmet kje za svoj jogurt trdi, da pospešuje prebavo.

Operiranje z besedami EDINI in VSAK je zelo nevarno, sploh če želiš kdaj narediti izpit iz matematične logike. V oglaševanju pa je vse stvar etike, budžeta, zdrave pameti in dobrih odvetnikov.

In (kozmetičnih) raziskav … »Preizkušeno na 34 ženskah …« All marketeers are liars …  


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
04.02.2009 @ 20:14 Aleš Lisac
Iščem 50 prostovoljcev.
Kaj boste morali delati?
14 dni boste morali vsak dan pojesti en "običajen" jogurt in po koncu tega znanstvenega eksperimenta opravljenega v okviru znanstvene inštutucije "Lisac lab" poročati ali ste opazili kakšen pozitiven učinek na upočasnjeno prebavo.

Pa, da se ne bomo čisto napačno razumeli. V Danoneju se izjemno dobro spoznajo na marketing in prodajo. Podjetniki bi se morali v marsičemu zgledovati po njih. Prav zato, je ta huda trditev, da so EDINI odveč.

Morda pa se bo našel, kakšen mali konkurent in objavil, da jih bo tožil zaradi zavanjanja potrošnikov. Jaz bi to že naredil, če bi bil proizvajalec "običajnega" jogurta. To bi mi vsekakor prineslo veliko brezplačne publicitete. V vseh medijih, kjer Danone ne oglašuje seveda :)
04.02.2009 @ 20:40 Matija
Zdravo.
Sam sem že večkrat razmišljal o prej omenjeni reklami in tudi o tem, da bi stvar testiral. Tako da se javljam in to tudi res preizkusim.

p.s.: Je pomembno katere znamke je jogurt? :)
04.02.2009 @ 21:07 Sašo
Se strinjam z predlaganim, s tem bi testirali učinkovitost nekega X jogurta ter Danone.
V kolikor se izkaže da je učinek isti, potem beseda "Edini" zavajanje javnosti.

...khm, ravno sem se spomnil par oglasov, ki na veliko obljubljajo na koncu se pa izkaže prav nasprotno. Podobna so tudi čistila, enkrat potegneš pa se vse sveti, ko dobiš isto čistilo v roke je učinek čisto drugačen od predstavljenega v reklami.
Podobno je tudi z artikli ki jih vsakodnevno predvajajo na TVju. Obljubljajo nekaj, ko dobiš v roke se izkaže za povsem drugačno.

Tukaj se sam vprašam kje je meja in do kam lahko oglaševalci sploh gredo. Nekje sem zasledil da so "pretiravanja" do neke mere dovoljena. Včasih je lahko pretiravanje tudi zavajanje javnosti, kar pa "naj" nebi bilo dovoljeno ;)

LP
04.02.2009 @ 21:19 Matija
Po mojem smo mi, javnost tista, ki postavljamo mejo. Dokler bomo takšne stvari le nemo opazovali, se bodo dogajale.

p.s.: Praški so tut super in naj naj, dokler jih ne kupiš...
04.02.2009 @ 22:11 Franci
praški so sploh zakon
prašek pred parimi leti je opral vse (celo travo...)
potem so ga izboljšali in zopet opere vse
zopet izboljšave tokrat dodana zrnca
in zopet opere vse ;) tle ni logike ;) marketing pa izvrsten
04.02.2009 @ 23:03 Sašo K
Apple so na račun pretiravanja tožili. Oglasi za iPhone G3 namreč prikazujejo izjemno hitro odpiranje spletnih strani, ki ga v resnici ni mogoče doseči. Mislim, da je bila utemeljitev nekaj v tem stilu:

"Ker je razlika med realnostjo in reklamo premajhna, da bi jo povprečen uporabnik takoj prepoznal gre za zavajanje."

Torej, če že lažete delajte to na veliko :)
04.02.2009 @ 23:30 Sašo
Evo razlika med oglasom in realnim delovanjem(iPhone 3G): www.youtube.com/watch?v=oaN1Nz1Dyls&eurl=http://slo-tech.com/forum/t334024

LP
04.02.2009 @ 23:32 Sašo
Se opravičujem za napako, tukaj je link:
http://www.youtube.com/watch?v=oaN1Nz1Dyls&eurl

LP
05.02.2009 @ 15:49 Ljubo
Eh, prvo noben tega ne bo šel preiskušat, kot drugo so to take cake, ki če bi šel na sodišče bi oni rekl EDINI ki upočasnuje za 13.3 % kot navadni jogurt (ki btw sploh ne obstaja več, ker je vsak neki šmensi) in bi že na tem pač porušili tvojo tožbo, kot drugo pa ti kot proizvajalec moraš dokazat da tvoj jogurt tudi dela to kar naj bi delal, za tem pa stojijo takšne in drugačni stroški.

Konec koncev očitno jim gre dobro saj se jim ni treba tepst za publiko očitno. Ker če bi se bi vrjetno to že naredili.

Kar se pa prebave tiče je pa zelo različno kaj ješ, s čim se ukvarjaš, športaš, a maš stresno službo itd itd...
06.02.2009 @ 10:05 anze
Res je trditev s stališča potrošnika vsaj zavajujoča, če ne že sporna.
Vendar so verjetno zaradi tega ker vedo, da niso EDINI, ki imajo jogurt, ki pospešuje prebavo, uporabili frazo: "edini, ki DOKAZANO" vpliva na počasno prebavo.
Se popolnoma strinjam, da so zadeli žebljico na glavico.
Še bolje od besedice EDINO, pa se mi s stališča prodaje zdi, da svoje izdelke prodajajo (tudi pri Actimel in Danacol) kot zdravilo in ne kot jogurt. Zdravje pa se danes tako ali tako najbolje prodaja – glede na obsedenost naše družbe s hrano, pa je najbolje, če lahko zdravje zapakiraš v nekaj za pojest.

Načelo, ki velja pa je: če preveč ješ in se rediš, pojej zraven še nekaj takega, da boš shujšal inče ješ hrano, ki negativno vpliva na tvojo prebavo, pojej še nekaj, kar ti jo bo uredilo, da bo lahko kasneje pojedel še kaj od tistega prvega :)
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh