Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dobri oglasi
Marketing
Komentarji:   0 26.01.2009

Dobri oglasi so tisti, ki dobro prodajajo. Z objavo oglasa moramo pokriti vse stroške in še kaj zaslužiti.

Oglase uporabljamo takrat, kadar stranki svoje zgodbe ne moremo povedati osebno. Oglasi so samo nadomestilo za prodajalca. Dober prodajalec pa vedno upošteva, kje se nahaja. Nagovor prodajalca v pisarni je drugačen od nagovora po telefonu, spet drugače pa bi stranko nagovoril na letališču, ali na primer v Las Vegasu.

bmw

Oglasa, ki ju vidite tukaj, sem posnel na letališču. Enega v Chichagu, enega pa v Las Vegasu. Oba oglasa imata eno dobro značilnost. BMW-jev oglas nas spomni, da smo na letališču. In mnogi po letališču tečejo, ker so se na pot odpravili prepozno. Drugi, ki ne tečejo, pa imajo dovolj časa, da se ob tem oglasu vsaj nasmehnejo.

virgin

V Vegasu je na stotine igralnic. Kako izbrati tisto pravo igralnico? Izkušeni obiskovalci igralnic pravijo, da ima vsaka igralnica svoj karakter, svojo dušo. Verjetnost, da boš izgubil, je povsod enaka, pa imajo vseeno nekateri igralci raje eno igralnico, drugi spet neko drugo. Virgin se s svojim oglasom lepo vključi v pogovor, ki med obiskovalci Vegasa že poteka. Če ima lahko vsaka igralnica svoj značaj, ga vsekakor lahko ima tudi vsaka letalska družba. Oglas sicer ne govori o koristih izbire letalske družbe Virgin, ampak zelo pogosto (predvsem pa v primeru Virgin) izbira letalske družbe ni racionalna odločitev, tako kot ni izbira igralnice zelo racionalna odločitev. Prej bi človek lahko rekel, da je obratno.


na vrh