Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj 1+1 ali -50%
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 21.01.2009

Recimo, da prodajate knjige. Znebiti se želite večje zaloge, sicer dobre knjige, ki pa se ne prodaja dobro.

Se vam bolj splača prodajati po sistemu, kupiš eno in še eno dobiš zastonj, ali je bolje prodajati s 50% popustom?
Če znate računati, seveda veste, da je pri isti količini prodanih knjig sistem 1+1 veliko boljši.

Če po sistemu 1+1 prodate 100 knjig, boste zaslužili € 2.900 (100 knjig * €29 = €2.900). Če vas tisk ene knjige stane recimo €5, so vaši stroški v tem primeru €1.000 (200 knjig*€5=€1.000). Razlika med prodajno ceno in stroški, torej vaš zaslužek je €1.900.

Če pa prodate 100 knjig s 50% popustom, boste zaslužili €2.900 – 50% = €1.450. Od tega odštejemo še €500 za tisk knjig in dobimo skupen zaslužek €950.

slika1

Seveda ima ta računica eno napako. Kaj pa, če v drugem primeru prodate 200 knjig? Potem ste na istem, kot če po sistemu 1+1 prodate 100 knjig.

Zakaj vas mučim z vso to matematiko? Ko se boste naslednjič sprehajali mimo takšnih plakatov na razprodajah, poskušajte uganiti, kateri trgovec ima ponudbo, s katero bo zaslužil največ. Pametni trgovci merijo vse in natančno vedo, kako se na ponudbe odzivajo njihove stranke.

Mislite, da naši trgovci testirajo, ali kar na takole pamet določijo, s koliko popusta bodo napadli stranke?

slika2

Več slik v nadaljevanju zgodbe, kliknite na novo stran.


Mislite, da trgovci testirajo, ali kar na takole pamet določijo, s koliko popusta bodo napadli stranke?

slika3

slika4

slika5

slika6

 

Dodaj komentar


Komentarji:

21.01.2009 @ 16:37 Sašo K
"Mislite, da trgovci testirajo, ali kar na takole pamet določijo, s koliko popusta bodo napadli stranke?"

Iz lastnih izkušenj vem, da jih veliko daje popuste na pamet, brez pravega razloga.

V prejšnji službi sem dosti hodil okrog trgovcev pa vem, da nekateri nimajo pojma čemu služijo popusti in kako postaviti pravo ceno.

Se mi pa zdi da so v UK na dosti višjem nivoju na tem področju.
21.01.2009 @ 17:54 Srečko
Hja, kakor za koga. Tistim v avtomobilizmu najbrž se! Sicer bo pa recesija najbrž pokazala še drugačen obraz, Počakajmo, bomo videli.
21.01.2009 @ 23:16 Sašo
Nekateri tekmujejo z drugim, s tem da dvignejo osnovno ceno + dodajo dodaten popust.
Drugi si pred tem naredijo računico. To tako da dajo 50% na začetku, če ni željenega rezultata še dajo zraven 20%; kar je skupaj 70% ampak še vedno dobijo ;)
Jp, videl in nisem mogel verjeti - cene pa zgleda urejajo kar po filing.

Če pogledam sedaj, se procenti ne obnesejo več, saj imajo trgovine vedno neke popuste od 10% do 70% navala kot je bilo pred leti pa enostavo ni.
Če bi primerjal 1+1 proti 50% jih pomojem več pride tam ko imajo 1+1.
Tudi 2+1 se obnese, dober primer je recimo Mass.

Dobra ideja je tudi nabiranje točk. Spomnem se Mercatorja, ko je imel eno podobno akcijo. Izbral si 30 točk, ki si jih dobil ob nakupu, zamenjal si jih pa lahko za brezplačne lončke, krožnike ipd.
...trgovke so rekle, da je akcija zelo dobro užgala.

LP
24.01.2009 @ 23:15 gregorc
Aleš, sam opažam zlasti to, da smo ljudje leni. Pri matematiki pa sploh. Lenoba izgine le, če zaigraš na tisto struno, ki človeku, kaj pomeni. In zato pravim, da ljudje v resnici ne kupujemo zaradi najnižje cene, ampak kvečjemu zaradi dobrega občutka. Da bi kdo priznal, da ga njegov velecenjeni trgovec milorečeno potegne za nos z vsakim nakupom, to je pa že preveč. Zato prikazovanje popustov na 100 in več načinov ni nič drugega kot kreativno skrivanje dejstva, da cena v resnici ni pomembna. Bolj je pomemben vtis.
Še ena misel iz knjige Store Wars, tiče pa se kar zdaj tudi "našega" Leclerca. Slednji med kupci v Franciji slovi kot eden "najcenejših", pa vendar tehnična analiza košarice pokaže, da je to daleč od resnice. Primer je dokumentiran, kar seveda ne pomeni, da je nujno resničen. Je pa verodostojen, tudi zaradi avtorjev. Kakorkoli, to ni pomembno. Pomemben je občutek kupcev. Dokler je dober, kupujejo, pardon kupujemo. Ko nas potegnejo in to ugotovimo tudi sami, se gremo potegnit kam drugam.
Pa še odgovor Sašu K; odgovor je da, pametni trgovci testirajo. Tudi v Sloveniji.
na vrh