Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Sveže pečen štrudel
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 11.01.2009

Poglejte tale napis, zaradi katerega sem v soboto pojedel jabolčni zavitek na Krvavcu:

štrudelj

Ocena teksta: Čista desetka
Oblikovanje in izvedba: desetka
Pozicija oglasa: desetka

Je delovalo? Po mojem izjemno dobro. Trije pred mano, jaz in potem dve Zagrebčanki za mano smo vsi kupili.
Takle napis lahko naredi lepo razliko v dnevnem izkupičku.


Dodaj komentar


Komentarji:

11.01.2009 @ 21:33 Aleš Lisac
Kot vidite lahko tudi nelektoriran napis poveča prodajo :). Menda se prav piše štrudelj ...
11.01.2009 @ 23:43 ervinator
Oglas na kartonski podlagi daje vtis, da je sveže napisan. Vendar me hkrati nekoliko odvrača, saj poleg tega daje vtis slabe higiene.
12.01.2009 @ 18:33 Franci
Mislim, da ni "marketinške akcije", ki bi delovala na vse ;)

Verjetno bi moral met 14 dni napisan na kartoni, 14 dni na zastavi, 14dni tiskan plakat.... ;)
12.01.2009 @ 21:46 Fay
Po mojem mnenju je bistvo oglasa (ponudbe) z manj besedami povej več.
In "štrudelj" je le domača beseda za zavitek.
Lp!
na vrh