Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Najslabši prodajalec v Sloveniji
Dnevnik guruja
Komentarji:   17 19.11.2006
Najslabši prodajalec v Sloveniji

Včeraj dopoldne sem vstopil v trgovino s tehničnim blagom. Znana, zelo znana svetovna blagovna znamka. Aleš Lisac v raztrganih kavbojkah, ponošeni jakni in neobrit ... V trgovini sva bila sama s prodajalcem. Ni
Najslabši prodajalec v Sloveniji

Včeraj dopoldne sem vstopil v trgovino s tehničnim blagom. Znana, zelo znana svetovna blagovna znamka. Aleš Lisac v raztrganih kavbojkah, ponošeni jakni in neobrit ... V trgovini sva bila sama s prodajalcem. Ni me pozdravil.

Vprašal sem ga, ali imajo aparat, ki si ga že dolgo želim. Rekel je, da ne. Da jih dobijo bolj poredko.

»Kdaj pa mislite, da dobite naslednjo pošiljko?«
»Ne vem, verjetno čez kakšen dober teden.«
»Pustil vam bom vizitko, pa me pokličite in pridem po zadevo, veste, sem vaš sosed, 70 metrov od vaše trgovine stanujem.«
»Gospod ... saj veste, kako je z vizitkami, rade se izgubijo, raje pridite pogledat čez kakšen teden.«
»Imate kakšen prospekt?«
»Ne.«
»Potem si pa zapišite moj telefon in ime. Sem Aleš Lisac, telefon pa je ...«
»A ste vi tisti, ki predava?«
»Ja, sem. Ste me že poslušali?«
»Ne, še. Vas pa pridem poslušat v ponedeljek, šef mi je naročil, da moram na vaše predavanje.«

Prepričan sem, da me ne bo poklical. Ker si pri mojem imenu ni ničesar zapisal. Ker je bil čisto brez volje. Ker mu je bilo popolnoma vseeno, ali bo prodal ali ne. Ker mu je bilo res vseeno, ali me bo še kdaj videl. Ker se mu zdi to, da ga je šef poslal na moje predavanje, brez veze.

Prijaznost je konkurenčna prednost. Ogromna! In še nič ne stane. Podjetja investirajo milijone in milijone za to, da privabijo stranke. Prodajalec iz trgovine pa ni želel vzeti moje vizitke, »ker se vizitke rade izgubljajo«. In tudi prijazen ni bil. Prav nič se ni potrudil. Da bi me poklical, se mu je zdelo odveč, čeprav stanjem nekaj deset metrov stran.

Če bi bil prodajalec pravi, bi mi izdelek zaračunal, prodal še dodatno opremo in obljubil, da mi vse skupaj prinese, ko zadevo dobijo. In jaz bi kupil. In ne bi šel brskat po internetu, ali lahko isto stvar dobim od kod drugje po pošti. In pri njih bi kupil še kaj drugega. In ...

Ko sem bil pred 20 leti s prijatelji na Gibraltarju, je eden izmed njih kupoval uro. Prodajalec natačno tiste ure, ki si jo je prijatelj zaželel, ni imel. Zato nas je posadil na stole, postregel s pijačo in nas zabaval toliko časa, dokler njegov partner ni prinesel ure. Morda jo je šel iskat v skladišče, morda jo je kupil v sosednji trgovini ...

Dobri prodajalci vedo, da so njihovo bogastvo stranke. Ne izdelki, ki jih imajo v skladišu, le stranke so tiste, ki so nekaj vredne.

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
19.11.2006 @ 11:47 kitarist
Res mu je bilo vseeno, ker on dela tam za 120-150k sit na mesec in ga boli če kdo kaj kupi ali ne. Nažalost. Ali na srečo konkurence.

A boste šli kupit zadevo k konkurenci? Kaj pa iščete? Mogoče Vam lahko jaz prodam zadevo? :-)
19.11.2006 @ 20:56 miran
Če pride jutri omenjeni prodajalec res na seminar, obstaja velika verjetnost da pokliče... razen če se potem ne vdre v tla... verjetnost ?
19.11.2006 @ 21:27 TOMO KLJAJIĆ
opisano je dejstvo.vprašanje je ali se človek pri 48 -ih nauči manir prijaznosti in spretnosti/ ponuditi atranki udoben stol in poiskati na vsak način izdelek/
20.11.2006 @ 09:50 BARBARA
Hja na žalost ... še nekateri vseeno živijo 10 let za leseno žlico.
Ker mu ni in ker je brez volje - zato ima 120-150k sit/h! To bi se morali vsi zavedati!
20.11.2006 @ 11:23 andrej
POUČNA ZGODBA.ZELO.IN TIPIČNA,ŠE ZMERAJ ZA TA NAŠ PROSTOR.KAŽE PA SAMO TO,DA JE NEZAPOSLENOST ŠE ZMERAJ PREMAJHNA,DA IMA VELIKO FIRM ŠE ZMERAJ PREVEČ DENARJA IN,KAR JE NAJBOLJ ŽALOSTNO,DA ŠE PREMALO CENIMO ČLOVEŠKI FAKTOR!
20.11.2006 @ 13:52 Tatjana
Ja, to je pa tisto kar pravijo: "Tudi (to sem dodala sama) obleka naredi človeka!" Iz izkušenj tudi sama vem,da si veliko lepše postrežen, če te poznajo, oz., če si lepo oblečen.
22.11.2006 @ 22:32 Lovro
Želja: "O, Bog, daj da to stvar preberejo vsi slovenski trgovci,...". Bog: Klikaj dalje, klikaj "Forward to friend..." LP!
23.11.2006 @ 12:37 miran
Res je, da bi lahko veljal rek: ''Obleka naredi človeka...'' Ampak samo navzven... zunanji izgled... edino kar pa resnično velja je notranjost...
Za vse nas so vsi kupci enaki, pa naj delamo v proizvodnji, storitvah, trgovini... Vsi drugačni, enakovredni in enakopravni... Vsi nam pomagajo pri našem razvoju in rasti... Tudi ''slabše'' ali bolj ''športno'' oblečeni spadajo med 20% tistih, ki prinašajo 80% prometa, zaslužka... Brivnik, kravata in obleka imajo lahko kakšen dan prosto :) ...
Mogoče se je kdo ustavil pri enakovredni. Res je, milijon ali dva gor-dol. Samo iz izkušenj, kupec ko je enkrat tvoj, je ''pečen'', danes kupi za 10k in jutri ko te spozna ter še bolj zaupa pa 10Mio... In nepravilen pristop prodajalca prej odvrne tiste po 10Mio kot pa tiste po 10k,,, ker za več se je pač potrebno bolj potrudit...
26.11.2006 @ 13:49 Maksi
Morda je še kaj maneverskega prostora res v obleki in če bi kupec prišel urejen bi ga morda prodajalec "bolje" postregel. Toda v to skoraj dvomim.
Glede plače pa; ja res je bogi ko dela tam za 100k - peljite ga domov in mu djate jesti in cunje...jaz pravim, da kdor zna in hoce ta dfela isto za 30k ali pa za 300k - dilema pri nas je edino uravnilovka v veliki vecini trgovin in ker se posla lotevajo "peki", ki nimajo pojma o trgovini...oz.ga imajo....celo stratesko razmisljajo o trgovini in da ne govorimo o analizah...naj poizkusiji prodajati zares.
26.11.2006 @ 20:36 Maja
Kadar se to zgodi meni (in na žalost ni malokrat), navadno kar nekaj časa ne pridem več v tako trgovino. Zdi se mi žalostno, da so ljudje zaposleni na delovnih mestih, ki jih ne inspirirajo, ne ponujajo možnosti rasti. Ne delajo, da bi kaj dosegli, ampak za odmerjen denar, ki se ne poveča ali ne zmanjša glede na njihov vložek energije. Mislim, da ni krivda toliko njegova, kot je delodajalčeva. Zakaj? Mislim, da je Aleš o tem že veliko povedal, morda ne s temi besedami, a vseeno zelo jasno : ))
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh