Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Seks prodaja
-
Dobre knjigeKomentarji: 7 04.01.2009
Tole knjigo sem dobil za darilo. In jo prebral na mah. Knjigo je napisala gospa, ki se zelo dobro spozna na najstarejšo obrt. Sidney Barrows je bolj znana kot »The Mayflower Madam«. Bila je Madam, vodila je »escort service« podjetje. Tisti, ki ne veste, kaj je »escort service«, preprosto vtipkajte escort v najdi.si ali google.si in boste videli. :)
Se podjetniki lahko česa naučimo od gospe, ki je vodila uspešno escort service podjetje? Prepričan sem, da je odgovor pritrdilen. Saj gre vendar za najstarejšo obrt. Poleg tega pa je gospa ponujala »young ladies«, po najvišji ceni v mestu.
Verjetno se boste strinjali, da se seks prodaja po različnih cenah. Večina deklet, ki ponuja svoje storitve tudi v Sloveniji, se prodaja po skoraj enotno (pre)nizki ceni. Malo je tistih, ki zahtevajo in dobijo več. Saj gre vendar za storitev, ki jo vsi poznamo … Zakaj bi potem recimo za mlado damo plačali 5.000 dolarjev, če lahko plačamo samo 100 dolarjev?
No, zadeva je podobna pri večini izdelkov in storitev. Obešalnik za oblačila lahko dobite zastonj (v kemični čistilnici), lahko ga dobite za pol evra, ali pa za 8 evrov ali celo več. Da ne govorimo o kozmetiki, oblačilih, avtomobilih … Povsod se najdejo stranke, ki so pripravljene plačati več.
Samo prepričati jim moramo, da se splača plačati več. Sidney ob pomoči Dana Kennedya, ki je napisal par poglavij, razlaga, kaj je potrebno narediti, če želite uspešno prodajati storitve. Veliko primerov je iz njenega poklica, ki ga seveda ne opravlja več.
Dve zadevi, ki sta mi še posebej ostali v spominu? Besede so pomembne. Sidney je imela telefonistki, ki sta imeli natančno zapisan scenarij, kako se pogovarjati z vsako stranko. Od pogovora je odvisno, ali je stranka kupila in tudi, kako se je pozneje obnašala. Od pogovora je bilo tudi odvisno, kaj je stranka pričakovala … Skratka, besede so pomembne. Recimo v njenem podjetju so vedno o dekletih govorili kot o »young ladies«.
Potem, vsaka stopnja v prodajnem procesu mora biti natančno načrtovana. Ko se dekle pojavi na vratih stranke in pozvoni, se mora umakniti stran od vrat. To pa zato, da stranka vidi dekle v celoti, ne pa samo obraza. Verjetnost, da bo stranka razočarana, je namreč večja, če vidi le del dekleta, kot če vidi cel, lepo zavit »paket«. Vsaka dekletova kretnja je naštudirana. Tako se recimo dekle po vstopu v stanovanje s hrbtom obrne proti stranki, plašč ji malo zdrsne z ramen … in stranka hitro dojame, da ji mora pomagati sleč plašč. Na ta način se ustvari bolj gentlemansko vzdušje.
Dobrih nasvetov v knjigi mrgoli. Vidi se, da je gospa zelo dobro poznala želje svojih strank. Kot pravi, nikoli ni prodajala seksa. Prodajala je fantazije. In to tistim, ki so bili za fantazije pripravljeni veliko plačati. Gospa pravi, da vsi ves čas kupujemo fantazije. Ko kupujemo avto, ko gremo v spa, ko kupujemo nepremičnino, ko…
Prodajalec, ki se nauči prodajati fantazije, si sam določi višino svoje plače. Gospa Mayflower vam pokaže kako prodajati fantazije.
Aja, njena prva knjiga je uspešnica, o Mayflower Madam so posneli tudi film.Seks prodaja …
strinjam se, da je tržno nišo potrebno ustvariti, da bi lahko kaj tržili in imeli kaj (prodajati). To so dobro izkoristile že ponudnice najstarejše obrti, saj so se nadgradile v kurtizane, ki pa niso bile navadne prodajalke ljubezni in s tem ustvarile dodano vrednost in seveda povpraševanje. Kot nadaljevanje in logična posledica se sedaj npr. v Londonu odlično tržijo t.i. "moderne kurtizane", zato jih ne smemo enačiti z "call girls", saj le -te ne bi nudile dodane vrednosti v nasprotju s pravimi damami.
Zanimiva knjiga, po kateri je bil posnet tudi film je "Call Girl",zgodba se dogaja v Londonu. Knjigo je napisala bivša call girl in za ta dnevnik prejela tudi angleško književno nagrado.
Knjiga, ki je name naredila vtis in kjer se govori tudi o marketinga, se imenuje Preblisk; Malcom Gladwell. Govori o intuiciji..saj je preblisk nič drugega kot stvar preteklih iskušenj, ki jih imenujemo "intuicija"..V spomin se mi je vtisnil prodajalec avtomobilov, starejši gospod, ki pa je pri prodaji svojih avtomobilov uspešnešji od drugih..Skrivnost je v...servisu. Takoj, ko gospod proda avtomobil pokliče stranke in jih povpraša ali so zadovoljni... Koliko prodajalcev danes kliče svoje stranke in povpraša ali so z izdelkom (avtomobilom) zadovoljni?? "Biti ali ne biti"?
Lep pozdrav
Me pa tudi zelo zanima, kaj je s tem trgom v Sloveniji, torej kako je organiziran, če sploh je. Po mojem je in ima zelo jasne zakonitosti, zlasti na področju trženjsko naravnanega nudenja storitev. In še več, po mojem nas je večina tržnikov precejšnjih amaterjev v primerjavi s temi profesionalkami.
:-)
Po oceni poznavalcev zaostajamo za Avstrijo in Nemčijo pri trženju prostitucije za vsaj 5-10 let. Zakaj? Oni imajo že vsto let revije, v katerih svojo ponudbo oglašujejo dekleta, ki se s tem bavijo profesionalno in so zainteresirana, da imnajo čimveč strank.
Zadnja leta pa se pojavljajo tudi specializirani internetni portali, kjer se dekleta oglašujejo, seveda tudi s svojimi (profesionalno narejenimi) fotografijami.
Pri nas pa smo še vedno na nivoju leta 1995, torej se gredo dekleta s starnkami skrivalnice (oglasi v oglasnikih z izmišljenimi podatki o višini, teži, izgledu).
Le tistih nekaj deset , ki se ukvarja z mednarodnim escortom, ima svoje strani v angleščini in nemščini. In edino te delajo nek večji promet, ostale pa zaslužijo, tudi zaradi recesije, bolj tako tako...
Sicer pa se s to dejavnostjo bavi čedalje več študentk, ter seveda žensk brez službe, ki, če krvavo potrebujejo denar, ceno usluge spustijo tudi na 30, celo na 20 evrov...
Sicer pa sem danes ženi delal družbo med kupovanjem v Žirafi (trgovinica v centru Ljubljane). Prodajalka je med čakanjem na stranke brala knjigo "Dekle na poziv" ... izpoved ene britanske profesionalke. Očitno so knjige bivših profesionalk popularno in POUČNO čtivo. :)
Se pa bojim, da bodo take knjige kmalu postale (uradno, ali neuradno) obvezno čtivo že v prvih razredih srednje šole...
Žal.