Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Lahko dobim vašo telefonsko številko, prosim?
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 19.12.2008

Telefonske številke prijateljev imamo varno shranjene. Prijatelje od časa do časa pokličemo, ali jim pošljemo SMS. Verjetno se strinjate, da prijateljev ne pokličemo dovolj pogosto. Tudi kakšna kavica s prijatelji več bi bila dobrodošla, mar ne?

Podjetniki, ki ne delajo samo za denar, v poslu uživajo. In imajo radi svoje stranke. S svojimi strankami dovolj pogosto komunicirajo. Komunicirajo takrat, kadar imajo kaj pametnega povedati, kadar imajo za stranko kakšno koristno novico.

telefon

Tako kot ni nič narobe, če pokličemo prijatelja, če mu pošljemo SMS, ni nič narobe, če ravnamo enako svojimi zvestimi strankami. Zakaj pa ne? Če so stranke naši prijatelji, moramo z njimi tudi tako komunicirati.

Če pa želiš nekoga poklicati, moraš imeti njegovo telefonsko številko. Kako do številke?

Treba je vprašati … Fant, ki se boji vprašati za telefonsko številko, ima zelo malo možnosti, da bo kdaj spal pri dekletu … Posel - prodaja je tako od zgoraj gledano, zelo enostavna reč. Veljajo ista pravila kot v osebnem življenju in v odnosih s prijatelji. Pogosto pa je težko postaviti sistem za redno, pristno in primerno komunikacijo z več tisoč ali deset tisoč strankami.

Vse se, kot kaže ta ameriški primer, začne z zbiranjem podatkov. Pri nas v glavnem večina podjetij podatkov o strankah ne zbira sistematično.

In da ne pozabim … Če želite, da vam od časa do časa pošljem SMS s kakšnim kratkim nasvetom, pošljite SMS sporočilo s tekstom "LISAC KLUB« na številko 3131. 


Komentarji:

21.12.2008 @ 08:31 Lovro
Ta petek, 26.12. v The Club-u na Belvederju v Izoli moja hostesa zbira vaše telefonske številke in mail naslove, da osvežimo bazo ljubiteljev Disco glasbe 70ih in 80ih, ni pa nujno, da samo te... (mnogi so v zadnjih dveh letih zamenjali naslove, verjetno predvsem na račun enostavnejšega gmaila). Še točnejši podatek: na 500 poslanih mailov jih je že malo manj kot 300 nedelujočih - neaktivnih. Res pa je tudi, da nekaterim enostavno zmanjka denarja za vzdrževanje in plačevanje računov, potem morajo naslov ukiniti in praviloma (če jih ne poznaš osebno) se tako stranka "izgubi"... Nekateri morda ne želijo več komunicirati na ta način, drugi se prijazno odjavijo, tretji te "napizdijo", čeprav so se sami zavedno vpisali (verjetno pozabijo, zakaj je šlo...). Ja, ni lahka! Zakaj oddati vaš mail naslov ali telefonsko številko DJ Lovru? Ker vas tako vključimo v klub ugodnosti, tako obveščamo o novostih, akcijah, dogodkih, pripravimo posebne nagradne akcije, popuste, skratka: marketinški Rock 'n' Roll!!! Seveda ta tudi stranki nekaj prinese... Kaj? Izmisli si sam - mozgaj! Prvi, ki pošlje mail na moj naslov in vpiše, da je o zadevi prebral tukaj, dobi en krasen darilni paket 3CD - jev! Hvala za sodelovanje! www.djlovro.com
06.01.2009 @ 20:45 sivolasi
Ja, telefonske številke so zelo pomembne. Hudič se skriva le v detajlu, da elita nekomu, ki ga ne pozna dobro, težko posreduje svoj telefon.
E-mail nekaj lažje, vendar moraš tudi v tem primeru imeti dober razlog (in dobro ponudbo), da ga dobiš...

Ravno to me obremenjuje od začetka decembra dalje. Kako priti do e-mailov, kako do številk?

Ukvarjam z erotiko (foto, video) in na tem polju je nezaupanje strank še toliko večje, kajti razmišljanje: ta pa že ni normalen, ali: ta zagotovo ni vreden zaupanja, je še vedno močno prevladujoče.
Ljudje enostavno ne verjamejo, da se tudi na tem področju lahko deluje visoko profesionalno.

Gre pa za posel, kot je vsak drug....
na vrh