Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Mimo vrste!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 12.12.2008
Če prodajate, če se ukvarjate z marketingom, nikoli ne pozabite:
»Niso vse stranke enake!«
Če na primer prodajate določen izdelek, se bo zelo verjetno našla skupina ljudi, ki bo za izdelek želela plačati veliko, nekateri bi isti izdelek imeli poceni, nekateri pa bi ga morda vzeli, če bi bil zastonj …
Če v Universal Studios ne želite čakati v vrsti, preprosto kupite dražjo vstopnico in greste mimo vrste. In opazujete poglede tistih, ki čakajo in čakajo … Cena "Express pass" vstopnice je odvisna od povpraševanja, število takšnih vstopnic je seveda omejeno.
Vedno se najdejo kupci, ki so pripravljeni plačati več!
Sedaj pa eno zimsko vprašanje. Bi bili pripravljeni plačati 50 evrov za sprehod mimo vrste čakajočih na gondolo za Krvavec? Namesto da čakate 50 minut, plačate 50 evrov in se lepo sprehodite mimo vrste.Kupci za takšne vozovnice bi se našli. Ker niso vse stranke enake!
Komentarji:
- 12.12.2008 @ 20:12 Grega
- Takšni kupci obstajajo, v Južni Koreji je to praksa, če si kupiš VIP karte za smučanje, se voziš mimo vrste. :)
- 14.12.2008 @ 07:43 Lovro
- Bravo! Stara šola: vredno je plačati več, ko nekaj res rabiš, ko pa ne, pa ni vredno ficka...