Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Supersize me!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   4 10.10.2006

Danes sem za vas pripravil okusno marketinško skrivnost.

Skrivnost, s katero boste v tednu dni zaslužili dodaten milijon, deset milijonov, ali še več.

Odvisno od velikosti vašega posla ... Da, ko boste prebrali ta nasvet, boste lahko v nekaj dneh zaslužili nekaj milijonov. Če boste želeli in če boste v zvezi z marketinško skrivnostjo, o kateri govorim danes, tudi kaj naredili. Torej berite naprej, dragi moji!


Ste včeraj gledali film o McDonald'su?

Jaz sem ga. In ob gledanju sem napisal tole. Film je bil kar zabaven in poučen.

Vse prav, glavne skrivnosti uspeha ameriške "junk food" industrije, pa vendarle niso izdali.

Zakaj je v resnici več kot 60% Američanov predebelih?
Želite spoznati pravi razlog? Res pravi razlog po receptu "alla chef Lisac"?

Prav, naj bo.

Saj vendar berete prve brezplačne marketinške nasvete v državi. "Since 1998" bi rekli Američani. Berete najboljše in najbolj brane marketinške nasvete v državi. In samo za vas z veseljem dodajam še en brezplačen nasvet.

Pomemben nasvet!

Sedaj pa vprašanje za milijon tolarjev, ali dolarjev, če tako hočete:

Recimo, da morate v enem dnevu prodati 100 hamburgerjev. Gre za življenje ali smrt. Hamburgerje preprosto MORATE prodati, sicer vam na primer lahko ugrabijo otroke ... Skratka, morate!

Na voljo imate dve možnosti.

100 hamburgerjev lahko poskušate prodati 50 predebelim Slovencem, ki radi jedo v McDonaldsu.
100 hamburgerjev lahko poskušate prodati 500 Slovencem, ki običajno hamburgerjev ne jedo.

Mislite, da je lažje 100 hamburgerjev prodati 50 debeluhom, ali boste uspešnejši, če boste poskušali 100 hamburgerjev prodati 500 ljudem z normalno težo, ki niso ljubitelji hamburgerjev?

Jaz bi vedno izbral prvo možnost, čeprav je potencialnih kupcev 450 manj (desetkrat manj)!

Debelemu ljubitelju hamburgerjev boste z lahkoto prodali dva dodatna hamburgerja.

Veliko težje pa boste med 500 normalnimi ljudmi našli 100 takšnih, ki bi kupili vaš hamburger.

60% Američanov je predebelih, ker se celotna "junk food" industrija zaveda, da je lažje prodajati večje porcije že tako ali tako predebelim ljudem.

Današnji nasvet?

Najlažje je prodati tistim, ki so pri vas že kupili!

Usmerite svoje marketinške napore v debeluhe.
Kdo so debeluhi v vašem poslu, pa veste vi sami.

Lep pozdrav,
vaš mag. Aleš Lisac

p.s. Kako do dodatnega milijona, milijonov? Pišite svojim strankam, povejte jim, da imate zanje "supersize" ponudbo. In sporočite mi, koliko ste zaslužili. Privoščim vam. In ker ne prodajate "junk fooda", utegne biti vaš dodatno prislužen milijon koristen za vaše stranke.

Komentarji:

24.10.2006 @ 18:03 tomaž
res je,stalne stranke so najboljše stranke.tega se premalo zavedamo.koliko časa namenjamo za iskanje potencijalnih strank namesto da bi se posvečali stalnim strankam in nam one pripeljale nove.
lp.
25.10.2006 @ 08:13 joze
Vso cast avtorju in njegovim marketinskim nasvetom. Na kratko povzeto, denar lezi na tleh, samo pobrati ga je treba. Zastonj deli navadno zdravo pamet (ki naj je ne bi primanjkovalo nikjer), tistemu, ki jo zeli kupovati, pa jo prodaja, tako kot se prodaja voda v plastenkah. Voda je od vseh pijac najbolj zdrava, samo ljudje ponavadi ne pijemo zaradi zdravja temvec zaradi zeje ali iz navade. Noben nasvet ne deluje, ce ne vlozis poleg njega se veliko dela.
Meni se nasvet supersize ponudbe dolgorocno ne zdi prav zelo originalen, spominja me na to, da bi odvisne stranke kupovale tudi po visji ceni, iz tega sledi genialen sklep, zvisajmo cene, saj zdaj so nase stranke. V bistvu je povecanje ponudbe zvisanje cene za proizvode, ki jih kupec ne potrebuje, in bi bila zanj logicna cena blizu nic.
Saj vem, da so prodajalci navduseni nad delovanjem tega nasveta, saj bi bili tudi nad zvisanjem cene. Ali so akcijske cene in potem visje redne cene kaj drugega kot to?
25.10.2006 @ 14:05 Stamea
Najlepša hvala za nasvet. Saj sem to tudi sama vedela, vendar sebi verjetno nisem dovolj verjela. Vaš nasvet sem takoj uporabila v praksi in uspelo je. Nisem konkretno obiskala tistih strank, ki kupujejo moj produkt, ker iščem nove stranke. Spomnila sem se ljudi, ki kupujejo podobne proizvode in vsak je kupil še mojega. Za prodajo mojega produkta novi stranki sem tako porabila le minuto do pet minut. Tako ne izgubljam več energije in časa s strankami, ki živijo v drugem svetu in ne poznajo niti podobnih produktov. Lep pozdrav!
v
07.11.2006 @ 12:08 Joco
Odličen nasvet!
Problem sicer nastane ko se spomnimo da to že vemo pa vendar tega ne počnemo dovolj pogosto.
Vsi imamo svoje stranke in namesto da bi to delali vedno iščemo nove in stare že na pol gotove stranke pozabljamo.
Idealno bi bilo, vedno znova obdelati vse stare stranke in kot nalogo vedno znova pridobiti kako novo ter tako držati kontinuiteto količinske prodaje ter jo povečevati, seveda brez višanja cen.
Tako bi se število delovnih ur povečalo ker je dejstvo da delamo veliko premalo.
Enkrat dobro vedno dobro.
na vrh