Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Flu shots
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 12.11.2008

Še en lekarniško zdravniški zapis. Tokrat iz letališča v Chichagu, kjer sem bil še včeraj.

flushots

V tem primeru so se zdravniki postavili tja, kjer je veliko potencialnih strank. Na letališče torej. Za 39 dolarjev te cepijo proti gripi. Takoj in brez kompliciranja.

Marketinška lekcija tu je več kot očitna - postavi se tja, kjer stranke so!

Mnoga podjetja pa raje mazohistično vztrajajo pri iskanju strank tam kjer jih ni. Včasih je pač bolj enostavno oglaševati, kot pa se odpraviti tja, kjer stranke so. Primer cepljenja proti gripi je lep tudi zato, ker gre za dobro izbrano ciljno skupino (večinoma v tem času letijo poslovneži), ki si (posebej v ZDA, kjer ni bolnišk) ne želi zboleti. In večina ima nekaj dodatnih minut časa za cepljenje, na letališče moraš zardi varnostnih ukrepov (predvsem sezuvanje čevljev ...) priti dovolj zgodaj.  
 


Komentarji:

12.11.2008 @ 15:50 Marjan Račnik
Tehnolgija gre naprej. Nemogoče postaja mogoče. Nekomu sem malo prej omenil to zadevo s tega bloga in je odvrnil: "Ja, čez kakšno desetletje bo na teh letališčih verjetno ponudba še bolj razširjena. Pojavili se bodo sledilci. Zna se zgoditi, da bo kdo ponudil tudi opcijo "Umetna oploditev v 7 minutah." Oba sva se smejala. Pri tem sva ugotovila, da je tista klasična ob dobri volji lahko realizirana tudi že danes. Seveda ob ustreznem marketinškem pristopu. Na obeh straneh.
14.11.2008 @ 00:41 Peter
Tukaj v Seattlu ponujajo Flu shot tudi v vecini trgovin s specerijo :)
16.11.2008 @ 16:03 Aleš Lisac
Namesto, da se cepite proti gripi, lahko v 15 minutah pridete do filmsko belih zob ... :)
Dobri prodajalci se nastavijo tja, kjer je veliko ljudi, ki imajo čas in denar.
na vrh