Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Bela tehnika
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 6 01.11.2008
Moja mama je pralni stroj zamenjala po 37 letih. Pa še to verjetno samo zato, ker se je njen serviser upokojil.
Žena je predlani zamenjala 12 let star sušilni stroj. Kupila je novega, "da bo za nekaj časa mir".
"Mir" ni dolgo trajal. Danes se nama je ta sušilni stroj pokvaril. Garancija 24 mesecev, stroj ne dela po 26 mesecih uporabe ...
Kaj naj rečem? Eden od načinov za povečanje prodaje in dobička je tudi ta, da poizkušaš povečati frekvenco nakupa. Isti stranki prodaš izdelek ali storitev večkrat. Dobičkonosna metoda.
Samo prosim vas ... stroj, ki zdrži 4 desetletja je morda res predober (in je nočna mora za marketinški oddelek), stroj, ki se pokvari po 26 mesecih, pa je odločno preslabo narejen. Stroja te blagovne znamke namreč ne bomo kupili nikoli več. Zmanjševanje kakovosti prodanih izdelkov se splača samo do določene meje - ko enkrat prodajate zanič izdelke, to sicer poveča frekvenco nakupov, ampak ne vaših izdelkov, pač pa konkurenčnih.
Kot povsod v življenju, je tudi tu potrebno imeti pravo mero. Če je izdelek predober ni dobro, če je preslab je pa še slabše. Bela tehnika bi se po mojem mnenju morala kvariti vsakih 9 let. Proizvajalci bi še vedno nekaj zaslužili, kupci pa ne bi imeli slabega občutka.
Kaj pa mislite vi, kako dobre stroje bi proizvajalci bele tehnike morali delati, da bi dolgoročno zaslužili največ?
LP Enes
PS Moja mati pa še vedno uporablja isti sesalec, ki je star enako kot jaz. Star pa sem 30 let :).
B5
LP, E.