Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Bela tehnika
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 01.11.2008

Moja mama je pralni stroj zamenjala po 37 letih. Pa še to verjetno samo zato, ker se je njen serviser upokojil.

Žena je predlani zamenjala 12 let star sušilni stroj. Kupila je novega, "da bo za nekaj časa mir".

"Mir" ni dolgo trajal. Danes se nama je ta sušilni stroj pokvaril. Garancija 24 mesecev, stroj ne dela po 26 mesecih uporabe ...

Kaj naj rečem? Eden od načinov za povečanje prodaje in dobička je tudi ta, da poizkušaš povečati frekvenco nakupa. Isti stranki prodaš izdelek ali storitev večkrat. Dobičkonosna metoda.

Samo prosim vas ... stroj, ki zdrži 4 desetletja je morda res predober (in je nočna mora za marketinški oddelek), stroj, ki se pokvari po 26 mesecih, pa je odločno preslabo narejen. Stroja te blagovne znamke namreč ne bomo kupili nikoli več. Zmanjševanje kakovosti prodanih izdelkov se splača samo do določene meje - ko enkrat prodajate zanič izdelke, to sicer poveča frekvenco nakupov, ampak ne vaših izdelkov, pač pa konkurenčnih.

Kot povsod v življenju, je tudi tu potrebno imeti pravo mero. Če je izdelek predober ni dobro, če je preslab je pa še slabše. Bela tehnika bi se po mojem mnenju morala kvariti vsakih 9 let. Proizvajalci bi še vedno nekaj zaslužili, kupci pa ne bi imeli slabega občutka.

Kaj pa mislite vi, kako dobre stroje bi proizvajalci bele tehnike morali delati, da bi dolgoročno zaslužili največ?


Dodaj komentar


Komentarji:

01.11.2008 @ 20:53 Enes
Kupili smo nov sesalec z garancijo 24 mesecev. Po slabem letu se je pokvaril. Ko smo ga dobili nazaj iz popravila, smo opazili da so nam dali novega, čeprav je za napako bilo potrebno zamenjati samo električni kabel. Očitno je proizvodna cena tako nizka, da se serviserjem ne splača niti kabla zamenjati.
LP Enes
PS Moja mati pa še vedno uporablja isti sesalec, ki je star enako kot jaz. Star pa sem 30 let :).
01.11.2008 @ 21:06 teta
Obstaja rešitev ... http://www.miele.si/sl/Pranje/Neprekinjeno_delovanje_cez_10.000_ur/
01.11.2008 @ 21:51 B5
Vem, če bi oglaševali avtomobile, kot delovne mašince, ki komot 15 let obratujejo, bi s tem več pripomogli pri zmanjšanju izpustov, kot, če bi vsi naenkrat kupili priuse.
B5
02.11.2008 @ 10:18 Emeta
Morda pa je povečevanje frekvence vseeno dobra taktika - če imaš v ozadju še eno firmo, ki ima res dobre mašince ;) . Potem lahko mogoče isti stranki prodaš 2 x v 11 letih namesto 1x v 9 letih :)
LP, E.
02.11.2008 @ 23:34 Gregor
Aleš, če ni skrivnost, kako ste prišli do številke 9 let? Je kakšna formula za tem ali zgolj subjektivna ocena?
05.11.2008 @ 08:35 Kjaote
He, he, zamenjajte pumpo pa bo. Saj ni treba zato, ker se je nalepka odlepla stroja menjat, he, he.... verjetno je tvoji stari mami serviser kdaj tudi pumpo zamenjal,..., samo danes je preenostavno kupiti novega, pa prekomplicirano dobiti serviserja, a ne?
14.11.2008 @ 18:08 mak
ta elektronika če je uvožena iz kitajske je tako poceni, da se enostavno ne splača popravljat. recimo 1000 klim XX znamke, ki se prodajajo tudi v Sloveniji stanejo manj kot 20dolarjev na enoto. serviser pa samo da pride pogledat vzame 20€.
na vrh