Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Zlatni kuhar
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 30.09.2008

Jutri vodim delavnico »Nemoguće« v Zagrebu. Za 40 izbranih hrvaških direktorjev in podjetnikov. V hotelu, kjer bom predaval, slučajno danes kuha hrvaški državni kuharski prvak. In sem šel preizkusit kako dober je. V bistvu imam res srečo, kamor koli pridem naletim na kakšnega prvaka. Recimo v Londonu mi je pred leti čistil čevlje britanski državni prvak v čiščenju čevljev

cook1

Kakšna je bila večerja? Odlična. Če bi imel s sabo še ženo, da bi strokovno komentirala kuharjevo početje, bi se imel še bolje.

Marketinški nauk tega zapisa?

Če je nekaj drago, potem se stranka prepriča, da je dobro.

Skratka zadovoljstvo strank raste s ceno, ki jo za izdelek ali storitev plača. Da gre za pravilo, ki velja 100% lahko potrdim tudi sam. Do sedaj sem predaval že zastonj, največ pa sem za svoj seminar udeležencem zaračunal 2000 evrov. Cenejši je bil seminar, cenejše je bilo predavanje, večja je bila verjetnost, da komu kaj ne bo všeč (pritoževali so se tudi nad sendviči, za katere ni bilo potrebno plačati …). S seminarja za 2000 evrov pa so seveda vsi odšli zadovoljni …

Je britanski prvak v čiščenju čevljev, res boljši od makedonskega čistilca čevljev, ki dela na Kamen mostu v Skopju? Kuha hrvaški kuharski prvak res bolje, recimo od kuharja v Slavkovem domu? V obeh primerih vam sam lahko povem, da odgovor ni nujno da. Dejstvo pa je, da titula »državnega prvaka« doda svoje in stranke so brez zadržkov pripravljene plačati več. In na koncu se še prepričajo, da je bilo res super.

Kako iz nič ustvariti vrednost? V svojo marketinško enačbo dodajte malo »celebrity« začimb. 
 


Je britanski prvak v čiščenju čevljev, res boljši od makedonskega čistilca čevljev, ki dela na Kamen mostu v Skopju? Kuha hrvaški kuharski prvak res bolje, recimo od kuharja v Slavkovem domu? V obeh primerih vam sam lahko povem, da odgovor ni nujno da. Dejstvo pa je, da titula »državnega prvaka« doda svoje in stranke so brez zadržkov pripravljene plačati več. In na koncu se še prepričajo, da je bilo res super.

cook2

Kako iz nič ustvariti vrednost? V svojo marketinško enačbo dodajte malo »celebrity« začimb. 

Dodaj komentar


Komentarji:

02.10.2008 @ 10:04 mojcej
Sama imam še eno mnenje: kdo pa bo priznal, da je za nekaj plačal dosti denarja in je tisto bilo za en dr...???
na vrh