Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Tin house
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 22.09.2008

Prejšnji teden sem bil praktično s celotno ekipo Lisac&Lisac v Bruslju. Seveda smo domov odnesli nekaj belgijskih sladkarij.

tin

Kot vidite na tej sliki, se trgovci še kako zavedajo, da se splača stranki vzeti čim več evrov. Ponudba mora biti oblikovana tako, da stranka v trgovini pusti čim več denarja. Dobri prodajalci nikoli ne pozabijo stranki ponuditi več. Ko je stranka enkrat v nakupovalnem razpoloženju, ji moramo vidno ponuditi dodatne razloge, da kupi več. Stari dobri psihološki sprožilec za povečanje prodaje, ki se mu reče pohlep, tudi tokrat odlično deluje. In namesto, da bi kupili samo dve ali tri, pločevinaste hiške, na koncu za čokoladice zapravite 100 evrov. Ampak, če se pa res splača kupiti več …


Še na eno zadevo sem se spomnil med sprehajanjem po Bruslju. V centru je na desetine trgovinic, ki vse prodajajo čokolado. Konkurenca je strašna. Sedaj pa si postavimo ključno vprašanje. Bi ena od teh trgovinic prodala več ali manj čokolade, če bi bila edina v mestu? Verjetno bi ena sama, osamljena trgovinica prodala manj, kot proda sedaj, ko je obkrožena s konkurenco.

Zakaj? Sedaj ko na vsakih nekaj metrov zagledate trgovino s čokoladami, ste na koncu praktično »prisiljeni« domov odnesti nekaj čokoladnega. Veliko trgovcev z istimi stvarmi na kupu ustvari dodaten pritisk na stranke. Gre za obliko oglaševanja. Toliko izložb s čokoladnimi izdelki. Kar naenkrat začutiš, da moraš kupiti, kar prodajajo. V mnogih panogah je tako, da do pravega povpraševanja pride šele, ko je prodajalcev več. Biti edini ni vedno prednost, konkurenca zna biti koristna stvar.
 

Komentarji:

26.09.2008 @ 10:38 MILENA
Pravilno - konkurenca in pa zgoščena ponudba. To je to!
na vrh