Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Tin house
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 22.09.2008
Prejšnji teden sem bil praktično s celotno ekipo Lisac&Lisac v Bruslju. Seveda smo domov odnesli nekaj belgijskih sladkarij.
Kot vidite na tej sliki, se trgovci še kako zavedajo, da se splača stranki vzeti čim več evrov. Ponudba mora biti oblikovana tako, da stranka v trgovini pusti čim več denarja. Dobri prodajalci nikoli ne pozabijo stranki ponuditi več. Ko je stranka enkrat v nakupovalnem razpoloženju, ji moramo vidno ponuditi dodatne razloge, da kupi več. Stari dobri psihološki sprožilec za povečanje prodaje, ki se mu reče pohlep, tudi tokrat odlično deluje. In namesto, da bi kupili samo dve ali tri, pločevinaste hiške, na koncu za čokoladice zapravite 100 evrov. Ampak, če se pa res splača kupiti več …
Še na eno zadevo sem se spomnil med sprehajanjem po Bruslju. V centru je na desetine trgovinic, ki vse prodajajo čokolado. Konkurenca je strašna. Sedaj pa si postavimo ključno vprašanje. Bi ena od teh trgovinic prodala več ali manj čokolade, če bi bila edina v mestu? Verjetno bi ena sama, osamljena trgovinica prodala manj, kot proda sedaj, ko je obkrožena s konkurenco.
Zakaj? Sedaj ko na vsakih nekaj metrov zagledate trgovino s čokoladami, ste na koncu praktično »prisiljeni« domov odnesti nekaj čokoladnega. Veliko trgovcev z istimi stvarmi na kupu ustvari dodaten pritisk na stranke. Gre za obliko oglaševanja. Toliko izložb s čokoladnimi izdelki. Kar naenkrat začutiš, da moraš kupiti, kar prodajajo. V mnogih panogah je tako, da do pravega povpraševanja pride šele, ko je prodajalcev več. Biti edini ni vedno prednost, konkurenca zna biti koristna stvar.
Komentarji:
- 26.09.2008 @ 10:38 MILENA
- Pravilno - konkurenca in pa zgoščena ponudba. To je to!