Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Volitve
Dnevnik guruja
Komentarji:   9 21.09.2008

Danes sem volil. Moja žena tudi. Zanimivo je, da sva se oba odločila, za koga bova volila, šele ko sva že imela kuli v rokah in volilni list pred sabo.

In oba sva volila drugače, kot sva mislila, da bova. Ne čisto drugače (recimo da nisva spremenila smeri), ampak vseeno ne tako, kot bi recimo odgovorila v predvolilni anketi.

Volivci se obnašamo podobno kot kupci. Če nas sprašujejo, kaj bomo kupili (volili), mnogokrat rečemo nekaj, ko pa je treba pokazati denar (voliti), naredimo drugače.

Spraševati kupce o tem, kaj bodo naredili, je nezanesljivo. Pravi test, prava ura resnice se zgodi šele na blagajni.

Prava ura resnice za politične stranke se je zgodila danes. No, če že morate vedeti … z ženo nisva volila iste stranke. :)

Kaj pa vi, ste volili (kupili) natančno tisto, po kar ste šli v trgovino (na volišče), ali ste se odločili šele v trgovini (na volišču)?
 


Dodaj komentar


Komentarji:

21.09.2008 @ 18:24 peter
V čem je pa potem smisel vaše akcije Knjiga brezplačno (spraševanja po problemih)? Verjetno ne v brezplačnem podarjanju vaših produktov? :D
21.09.2008 @ 19:07 Jernej
Hmm ja, točno sem vedel koga bom volil, katero stranko, že pred 2 tedni in danes sem za to stranko oddal glas.
22.09.2008 @ 08:57 Grega
Jah .... volil sem na isti način kot Jernej, že pred enim mesecem sem vedel koga bom volil. Ali se naši kupci (volivci) res odločajo v trenutku nakupa? Torej lahko sklepamo, da imajo kratkoročni spomin?
22.09.2008 @ 13:50 DJ Lovro
Jaz sem se odločil v trgovini (na volišču), kjer sem ugotovil, da je bila kampanja tako potencirana za kandidate, ki kandidirajo kot prvaki, medtem, ko sem lokalne kandidate teh strank slabo poznal (v bistvu so bili slabše predstavljeni) in me je to presenetilo. Zato sem si tudi vzel še malo časa za razmislek in šele nato izbral. Moja mama je v tem primeru kar odpovedala in obkrožila vse (upam, da v trgovini ne kupi vsega....).

Podobno se mi včasih dogaja v trgovini, ko želim kupiti točno določeno blagovno znamko, potem ti pa trgovec reče: "tega žal nimamo, imamo pa zelo podoben izdelek tega in tega proizvajalca, poskusite"...

Isto se mi je dogajalo, ko sem kupoval plošče v Italiji (njihovi trgovci poskušajo na vse načine, da ostaneš tam in kaj kupiš, tudi ko nimaš namena, vsaj včasih je bilo povsod tako), recimo želel sem novo Madonnino ploščo, oni pa meni "prodano" ali "žal ni še izšlo" ali "plošča je tuja izdaja, uvožena in zato dražja", ali "imamo eno drugo njeno", poslušaj te, ki jih imamo, zagotovo kaj najdeš... In potem poslušaš drugih 50 in ugotoviš, da ti vseh 50 ne pomeni za tisto eno, ki jo res rabiš, ne? Raje sem plačal več in dobil, kar sem iskal (velikokrat sem šel tudi v druge trgovine, nemalokrat tudi v drugo, bolj oddaljeno mesto). Ker sem postal "težek kupec", so mi kasneje zatežili, naj prihajam s spiskom. Ko smo ugotovili, da od spiska 50ih dobim samo po dve, sem se tudi jaz počasi ohladil, razumljivo.

op. Podobno izkušnjo sem doživel ta vikend v kopru v poznani verigi trgovin po Sloveniji, da največjega hita poletja ni za dobit na CD-ju (kljub izidu konec leta 2007) in da se ga da dobit v Ljubljani. Če hočem takoj, naj skočim v Ljubljano (po en CD), če ne pa počakam par dni, da naročijo. Se mi zdi res neumno, da prvega mesta na vseh lestvicah nimajo, bolj razumljivo bi bilo, da nimajo tistega, ki je nekje na dnu, ali pač?

Kaj ,če bi želel na predavanje Aleša Lisaca, gospa Maruša pa bi mi namesto njega ponudila predavanje Gregorja Štembergerja (izmišljen lik). Koga bom izbral? Mislim, da je jasno: raje bom počakal na naslednje predavanje Aleša Lisaca.

Škoda, mislim, da smo velikokrat v takih situacijah, a vseh ne moreš zadovoljiti, tako verjetno tudi politiki ne uspejo narediti vsega, kar obljubljajo, čeprav jih v dobri veri izvolimo...

Še ena anekdota za konec:

Velikokrat se mi je v karieri (v lokalu, na radiu,...) zgodilo, da sem rekel nekaj v stilu "danes niso glasbene želje", ljudje pa slišijo samo "glasbene želje" in potem si že delajo svoje "spiske" (moderno je, da mi jih kar napišejo na ekranček telefona (kot prej blokec) in pokažejo "imaš to?").

Ljudje slišijo, kar želijo slišati...

Upam, da nas niso "spet nategnili"....
22.09.2008 @ 14:17 ana
Tudi jaz sem se odločila na licu mesta. In če bi me uro pred tem vprašali, koga bom volila, bi bil odgovor drugačen. Kaj šele pred enim tednom.
22.09.2008 @ 14:46 Sašo
Ne boste verjeli ampak do sedaj sem slišal zelo veliko ljudi, ko do zadnjega časa niso vedeli koga naj volijo. Če pogledamo da se je veliko delalo na marketingu za SD in SDS predvidevam da ljudje o ostalih strankah sploh niso razmišljali. Ja pa velik marketing dokaz da lahko doseže svoj rezultat in tako usmeri večino volilce v odločitev ali A ali B, medtem ko C,D,E.. odpadejo (ker se o njih premalo govori, piše, prikazuje).

Sam sem že vnaprej vedel katerega bom volil, tako da ni bilo problema :)
23.09.2008 @ 20:47 Aleš Lisac
Zaradi takšnih kot je Ana, pa moja žena, pa tudi jaz ... so raziskave čisto brez veze. Prilagam dokaz, kako so napovedovalci popolnoma zgrešili. Kljub najmodernejšim statističnim metodam, se enostavno ne da napovedati. Prava resnica se pokaže, ko mora stranka pokazati denar, oz. ko se volivci pokažemo na volišču.
24.09.2008 @ 20:26 Vale
Kupila sem natančno tisto po kar sem šla v trgovino in že dosti časa prej sem vedela kaj načrtujem kupiti.

p.s. A pa je kdo dejansko že objavil sliko zraven komentarja? :-)
26.09.2008 @ 00:31 DJ Lovro
Mislim, da je...
na vrh