Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ni navadno pivo
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 16.09.2008

pivo1

V Bruslju smo prejšnji teden popili tudi nekaj piva. Vsakega piva seveda ne smete natočiti v kateri koli kozarec. Belgijci pravzaprav za večino vrst piva kar predpišejo v kakšnem kozarcu ga morate piti.

pivo2

Marketinška lekcija? Zgodbice prodajajo. V marketingu pomaga, če imaš boljšo zgodbo kot konkurenca. Pomaga tudi, če stranki natančno pokažeš kaj mora narediti. Ljudje smo zelo dobri v upoštevanju navodil. Zato je velik greh, če stranki ne povemo natančno kaj od nje pričakujemo, kaj mora narediti. Na zdravje!


Komentarji:

17.09.2008 @ 15:24 Helena
Samo po drugi strani, a ni to malo neumno? Predpisati točno v katerih kozarcih mora biti določeno pivo servirano. V primeru (govorim iz izkušenj), da v gostilni ravno nimajo nobenega čistega kozarca za določeno pivo, ki si ga zaželiš, ti ga ne morejo/smejo postreči, čeprav pivo imajo.
Za nekoga, ki vstopa na trg piv je katastrofa. Mora narediti in prodati pivo in kozarce. Kar je zagotovo težje kot proizvajati/prodajati samo enega izmed izdelkov.
Pa uvajanje za natakarje v pivnicah, je tudi mala nočna mora. ;-)
Upam, da se to pravilo ne bo razširilo k nam iz zahoda.
17.09.2008 @ 20:10 Sašo
Je pa dobra ideja, če že pokažejo v katerem kozarcu naj bo pivo natočeno, da recimo pri naročilu 6x steklenic podarijo 2x brezplačna kozarca :)

LP
24.09.2008 @ 20:29 Vale
Kozarci pri belgijskem pivu niso nobena marketinška akcija, vsaj kar se oblike tiče. Gre za aromo, ki se v razvije v kozarcu, "razvoj" le-te pa je odvisen od vrste piva, ki ga točijo oziroma postrežejo. Je pa res, da je marketinška akcija tisto kar je na kozarcu narisano ali dodano (na primer, določeni kozarci imajo še na peclju reliefe, ipd.) Belgija ima preko 700 vrst piv in da, vsako se toči v svoj kozarec in za vsakega vam pravi pivoljub lahko pove zakaj je v natočen v točno takšen kozarec. Tudi šampanjca ne pijemo ravno iz šalc za kavo, mar ne :-)
24.09.2008 @ 20:30 Vale
Ah ja, pa še vprašanje. Koliko kozarcev bi Slovenci pokradli, če bi se začeli v tolikšnih različnih oblikah pojavljati v naših kafičih?
24.09.2008 @ 20:32 Vale
ojoj, samo še nekaj :-)

Pravilno je, da je na flaši piva nalepka s katero je prikazano v kakšen kozarec se mora natočiti, pod kakšnim kotom in kakšne temperature mora imeti pivo, ko ga točimo. Če ga natočimo po balkansko, bo pivo imeli čisto drugačen okus, kot če ga točimo po navodilih. Preizkušeno, preverjeno, lahko pa tudi na praktičnem primeru pokažemo in dokažemo :-)
05.01.2009 @ 11:08 Aleš
Zgodbice prodajajo ne samo piva, ampak tudi kozarce :-) Doma imam namreč ravno 2 takšni veliki Affligemovi kupici, ki mi ju je nekdo prinesel iz Belgije kot darilo. Zraven piva, seveda, in treba je priznati, da je Affligem tudi zelo dobro pivo (zlahka bi se ločil od domačih pivovarjev na slepem testu), embalaža in zgodbe gor ali dol.
27.08.2009 @ 13:08 Andrej
Če vino točimo v različne kozarce, zakaj ne bi piva? In dejstvo je, da se bodo morali slovenski natakarji tudi kaj naučiti. Pivks kultura raste tako zeeelooo počasi tudi zato, ker je znanje in prizadevnost natakarjev na precej povprečni ravni. In ja: prava izbira kozarca je pri vrhunskem pivu pomembna. Ne zgolj zaradi okusa, tudi zato, ker ne moreš postreči piva za 4 EUR v od pomivalnega stroja popraskanem Union kozarcu.
na vrh