Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ni navadno pivo
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 7 16.09.2008
V Bruslju smo prejšnji teden popili tudi nekaj piva. Vsakega piva seveda ne smete natočiti v kateri koli kozarec. Belgijci pravzaprav za večino vrst piva kar predpišejo v kakšnem kozarcu ga morate piti.
Marketinška lekcija? Zgodbice prodajajo. V marketingu pomaga, če imaš boljšo zgodbo kot konkurenca. Pomaga tudi, če stranki natančno pokažeš kaj mora narediti. Ljudje smo zelo dobri v upoštevanju navodil. Zato je velik greh, če stranki ne povemo natančno kaj od nje pričakujemo, kaj mora narediti. Na zdravje!
Za nekoga, ki vstopa na trg piv je katastrofa. Mora narediti in prodati pivo in kozarce. Kar je zagotovo težje kot proizvajati/prodajati samo enega izmed izdelkov.
Pa uvajanje za natakarje v pivnicah, je tudi mala nočna mora. ;-)
Upam, da se to pravilo ne bo razširilo k nam iz zahoda.
LP
Pravilno je, da je na flaši piva nalepka s katero je prikazano v kakšen kozarec se mora natočiti, pod kakšnim kotom in kakšne temperature mora imeti pivo, ko ga točimo. Če ga natočimo po balkansko, bo pivo imeli čisto drugačen okus, kot če ga točimo po navodilih. Preizkušeno, preverjeno, lahko pa tudi na praktičnem primeru pokažemo in dokažemo :-)