Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Boljši plakati
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 06.09.2008

rop

Vedno se najde kakšen šaljivec, ki hote ali nehote poveča opaznost plakata. Vampirski zobje, dodatni brki in podobne izboljšave poskrbijo za to, da plakat opazijo tudi tisti, ki ga sicer ne bi. Skratka, takšni dodatki so koristni v smislu večanja opaznosti plakata. Če plakata ne opaziš, potem kot, da ga ni. Šaljivec v tem primeru gospoda Ropa prav gotovo ni oropal. Če bi tisti, ki tako okrasijo plakate, vedeli, da na ta način v bistvu pomagajo kandidatu … Tudi jaz bi ta plakat spregledal, tako pa ga nisem …

Ideja s piratsko prevezo preko očesa, ni nova. Zelo veliko srajc, je na ta način prodal legendarni David Ogilvy. Oglasi, ki imajo element presenečenja, kar tale preveza definitivno je, delujejo bolje. Ker jih opazimo, ker se vprašamo, zakaj ...

shirts

Eden od načinov za povečanje odziva tiskanih oglasov, direktne pošte, plakatov, itn. je, da na oglas dopišete kakšno malenkost z roko. Kot smo to na primer naredili pred leti v našem podjetju, na prospektu za seminar Andyja Owna.
 


dopišete kakšno malenkost z roko. Kot smo to na primer naredili pred leti v našem podjetju, na prospektu za seminar Andyja Owna.
 

andy

Dodaj komentar


na vrh