Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Poiščite razliko!
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 15.11.2006

Včeraj sem v nabiralnik dobil barvna časopisa dveh trgovskih centrov. In tudi predvčerajšnjim in tudi danes ... Ampak o tem kdaj drugič.

Poglejte spodnja oglasa. Poiščite razliko. V bistvu gre za dve razliki. Vidite, ste takoj opazili?

igraca1, igraca2

Razlika je v ceni in v imenu izdelka. Če že tekmujete s konkurenco v ceni, poskrbite za to, da boste res cenejši, ali pa da vsaj razlika ne bo drastična.

Pa bolje je, če lektor ni Francoz.


Dodaj komentar


Komentarji:

15.11.2006 @ 15:58 Enes
Redkokdaj opazim tako velike razlike za produkte, ki nimajo blagovne znamke. Pogosto pa "isti" izdelki imajo različno ceno zaradi blagovne znamke.
Zanima me, kako pogosto oz. za katere produkte gledate ime blagovne znamke?
Sam recimo ne kupujem mobilnih telefonov ter električnih aparatov neznanih blagovnih znamk, predvsem zaradi varnosti ter zanesljivosti. Za ostale stvari pa več ali manj izberem glede na ceno.
15.11.2006 @ 18:35 miran
Isti artikel na spodnji sliki izgleda na rumeni podlagi kvalitetnejši,
in dodaten poudarek na garanciji tudi šteje...
15.11.2006 @ 18:53 ervinator
Res je slabo lektorstvo, je pa še nekaj: če se elektronska igrača za otroke imenuje Super Bee, bom pred nakupom v skrbeh, ali bo tudi brenčalo po angleško. Rožica mi je veliko bolj všeč. Pri drugi reklami je še en dejavnik pomemben: navedena je starostna meja uporabnikov. V tem podatku takoj prepoznam mojo nečakinjo, obkrožim ceno v katalogu in se odpravim na Rudnik. Pa kartice za popust ne pozabim. Naslednji teden, zagotovo v ponedeljek, grem pa v Jarše. Tam je ob ponedeljkih najbolj ugodna ponudba v Sloveniji.

P.s.: Morda o ponedeljkih še kdaj drugič še kaj napišem. :)
16.11.2006 @ 09:40 Andrej Zelnik
Očitna razlika na prvi pogled , ko pogledaš podrobneje jih je še več.
na vrh