Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prvošolček
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 31.08.2008

Moj starejši sin gre jutri prvič v šolo. Primerno opremljen seveda.

torba

Torbo mu je kupila mama, verjetno pa sta se pred tem s sinom posvetovala. Kot sem že nekajkrat povedal … za 80% nakupnih odločitev na tem svetu so odgovorne ženske. Za ostalih 20% pa seveda otroci.

Pri izbiri 17.000 novih torb, ki jih bodo jutri prvič odnesli v šolo, moški torej nismo imeli kakšne pomembne besede. Podobno velja za večino nakupnih odločitev.

Pomembno dejstvo za vse, ki se ukvarjamo z marketingom in prodajo.

Znanstveno dokazano. Če ne verjamete, malo pobrskajte po internetu ali pa kliknite sem, na enega od mnogih člankov na to temo. 


Komentarji:

31.08.2008 @ 21:41 Aleš Lisac
Za podjetja, ki prodajajo kar koli v zvezi z opremo stanovanj ... pa moški kot kupci sploh ne obstajamo: "January 10, 2008 - According to a recent Harvard University study, women control 91 percent of home buying or remodeling decisions. The latest release from the National Association of Home Builders’ publishing arm, Trillion Dollar Women: Use Your Power to Make Buying and Remodeling Decisions, provides builders and other housing professionals with a detailed look at the motivations, objectives and viewpoints of female buyers."
01.09.2008 @ 15:19 peter
ženska se odloči, moški plača.
na vrh