Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtomatični dolgčas
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 12.08.2008

• »Sporočilo bom prebrala 18.08. ko se vrnem z d...... »
• »Od 30.7. do14.8.2008 sem odsoten zaradi dopusta. V tem času me nadomešča …«
• »Pozdravljeni! Do 18.8.2008 sem na dopustu. Prosim vas, da službena obvestila pošljete na E-mail: …«
• »Pozdravljeni, do 15.8.2008 sem odsotna. Na vaša sporočila bom odgovorila, ko se vrnem. Za nujne zadeve prosim pokličite …«
• »Pozdravljeni, do 20. avgusta sem odsotna in brez dostopa do svoje e-pošte …«
• »Pozdravljeni! Trenutno sem na letnem oddihu. Ponovno bom dosegljiv v ponedeljek, 18.8.2008 …«
• »Spoštovani, hvala za vaše sporočilo, katerega bom zaradi odsotnosti lahko prebrala v torek, 19. avgusta 2008. Za nujne zadeve se lahko obrnete na sodelavko …«
• “Zivjo,/Hi, do nadaljnjega sem off-line - kar pomeni, da sem na dopustu! :-) Bo prav fajn, ce boste poslali kak fwd manj …”
• “Pozdravljeni!Zaradi odsotnosti do 18. avgusta ne bom spremljala elektronske pošte. Če potrebujete odgovor že prej, se prosim obrnite na …«
• “Spoštovani,zahvaljujemo se Vam za prejeto pošto, na katero bomo odgovorili takoj po vrnitvi v pisarno. Zaradi sodnih počitnic smo odsotni do 15. avgusta 2008 ...«
• »Pozdravljeni, danes sem odsotna :). V nujnih primerih sem dosegljiva na …«
• “Verjamem, da teh besed nikoli ni fajn prebrati, ampak JA - bil je cas, da tudi Janez in jaz pobegneva na morje ;)) Se beremo in slisimo spet 18. avgusta! Ce pa je kaj nujnega, bo najin Tomaz (tomaz@xy.si) vse porihtal! Au revoir!”

To je samo nekaj odgovorov, ki sem jih na svoje maile dobil danes. V glavnem dolgčas, se strinjate? Tudi avtomatični odgovori o odsotnosti so oglas za vas in vaše podjetje. Naredite nekaj drugačnega, nekaj neobičajnega. Zakaj ne bi v avtomatičnem odgovoru o odsotnosti predstavili koristi kakšnega vašega izdelka? Ali pa morda pozvali bralca, da pogleda kakšno posebno ponudbo na vaši spletni strani …

Lani za novo leto sem v svoje avtomatično sporočilo o odsotnosti zapisal nekaj podobnega temu: »Odgovorite na to sporočilo – napišite, na kateri naslov naj vam pošljem lepo razglednico iz eksotičnega kraja, v katerem se trenutno nahajam.«

Drobni tisk me je kar drago stal. Poslal sem približno 50 razglednic. Odziv na drobni tisk v avtomatičnem obvestilu o odsotnosti je bil približno 5%. Ni slabo, mar ne?


na vrh