Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Zgodbica
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 08.08.2008

letalo

Letalo, ki stoji v poljskem mestu Lodz.

Par domačinov in domačink sem vprašal, za kakšno letalo gre in zakaj stoji na tem mestu. Nihče mi ni znal povedati. So pa prav vsi rekli, da vedo, kdaj bodo to letalo odstranili … Menda takrat, ko bo prva študentka na fakulteti, ki stoji v bližini, študij zaključila nedolžna. Letalo je že kar nekaj časa tukaj in nič ne kaže, da ga bodo kmalu odstranili.

Marketinška lekcija? Podatkov, letnic nezanimivih detajlov si nihče ne zapomni. Z lahkoto pa si zapomnimo zgodbo. Zgodbe ostanejo v spominu. Zgodbe prodajajo!


Dodaj komentar


Komentarji:

08.08.2008 @ 09:26 franci dragan
Vsaka zgodba dodaja vrednost,da je le zanimiva-ali nekaj posebnega iz vsakdanjega življenja večine ljudi.
11.08.2008 @ 11:05 Planinec.Si
Good point lol :D

______________
by www.planinec.si
na vrh