Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Žena teroristka?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 31.07.2008
Žena se mora osebno zglasiti v banki. Bankirjem mora povedati, zakaj je pri njih odprla račun. Račun, na katerega že desetletje prejema plačo. V banko mora tudi zato, da bo lahko priznala, kaj počne v življenju; tj. ali je še študentka, ali je zaposlena.
Vse to v interesu boja proti terorizmu in boja proti pranju denarja. Hm?Mar ne bi bilo lepše, če bi banka prijazno prosila ženo, naj osveži podatke, naj recimo pošlje po mailu svoje ažurirane podatke. Tudi po pošti bi še nekako šlo, če bi banka vsaj priložila kuverto s plačano poštnino (to vedno poveča odziv!).
Bilo bi bolj prijazno, to že. Vprašanje pa je, kaj deluje bolje. Bo več ljudi prišlo v banko obnovit svoje podatke, če jim groziš s terorizmom, pranjem denarja, zakonodajo, ali če jih prijazno prosiš?
Banka se je odločila za »Direktni marketing po bančni pameti.« Teroristi bodo vsekakor prišli v banko in v obrazec zapisali, da odpirajo račun zato, da bodo prali denar in financirali teroristične dejavnosti. :)
Običajne stranke pa bodo v obrazec napisale, da imajo račun odprt zato, da nanj prejemajo plačo. Kot da banka tega ne bi vedela?
Vsekakor je zanimiv tale poskus terorističnega direktnega marketinga. Morda deluje … Kaj mislite, kolikšen je bil odziv? Koliko od stotih prejemnikov takšnega pisma je:
a) odšlo na banko in obnovilo podatke?
b) odšlo na pošto, kupilo znamke in poslalo podatke banki?
c) prebralo dopis in potem nič naredilo?
d) prebralo dopis, nič razumelo in tudi nič naredilo?
e) vrglo v koš zaprto kuverto?
f) prebralo dopis, se nasmejalo in napisalo zapis za blog?
Odgovora ne vem, bom pa ženo poskusil prepričati, naj gre na banko in prizna vse svoje podatke. Zraven naj še vpraša, kakšen je bil odziv na tale teroristični direktni marketing po bančni pameti.
Marketinški nauk? Poizkušajte stranke zakleniti pred konkurenco. Naredite izstop kompliciran, težak in drag (ja zaprtje računa je draga zadeva ...).
Najbolj idealen posel s stališča zaklepanja strank? Recimo zgradiš vodovod in vaščanom začneš zaračunavati za vodo, ki so jo do takrat imeli zastonj (sicer iz malo slabšega vodovoda). Nikoli ne bodo zamenjali dobavitelja. :)