Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Otroci naj se kar učijo na pamet!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   14 24.07.2008

Pravijo, da so dandanes otroci preobremenjeni. Da se imajo preveč za učit.

Da se morajo učiti na pamet stvari, ki jih nikoli ne bodo potrebovali … Ni res, pravim jaz. Učenja na pamet bi moralo biti še več. Učenje na pamet bi moralo postati vrlina, prirejati bi morali tekmovanja v tem, kdo se na pamet nauči daljši in bolj zaguljen test.

Zakaj?


Ker je učenje na pamet koristno. Tisti, ki so se sposobni vsaj kaj naučiti dobesedno na pamet, imajo večjo možnost za uspeh v življenju. Sploh pa za uspeh v prodaji.

Dobri prodajalci znajo vse na pamet. Dober prodajalec vam bo znal povedati vse o izdelku, ki ga prodaja. Lepo tekoče, povezano, povedal bo vse, kar mora povedati, da boste na koncu tudi kupili. Kako to, da zna tako lepo pripovedovati?

Ker se je besedilo naučil na pamet! Dober prodajalec zna povedati zgodbo o svojem izdelku ali storitvi na pamet vsaj v dveh različicah!

Šele ko znate nekaj na pamet, lahko začnete improvizirati. Velja za posel, šport, osebno življenje, za vse. Najprej morate obvladati, da bi potem lahko improvizirali.

Še vremenarka Katja ne improvizira. Ker se svojo predstavitev nauči na pamet … No, morda ona bere s trotelj bobna … Kdo bi vedel. J Trgovci seveda ne morejo goljufati tako, kot lahko goljufajo spikerji na televiziji. Zgleda že, da govorijo na pamet, v resnici pa berejo s trotelj bobna.

Ampak napovedovalci ta pripomoček uporabljajo, ker vedo, da pri branju vremena ali poročil ne smeš jecljati, ne smeš ničesar pozabiti, ne smeš se zmotiti … Zato raje berejo. Časa, da bi se naučili vse novice na pamet, namreč ni.

Zato pa imajo prodajalci dovolj časa, da se naučijo zgodbo o svojem izdelku na pamet.

Moj najstarejši sin bo šel letos v šolo. Nič se ne bom pritoževal, če se bo moral na pamet učiti pesmice, ali pa celo zgodovinsko knjigo. Naj kar trenira, ta veščina mu bo še prav prišla.

Pomislite … Recimo, da vas sedaj pokličem in vam rečem, da mi poskušajte prodati, kar pač prodajate. Znate svojo predstavitev na pamet, ali si mislite, da mi boste že nekaj povedali? Če spadate v drugo skupino, potem vsak dan izgubljate veliko evrov.

Kako bi izgledal oglas za pralni prašek, če bi si napovedovalec vsakič sproti nekaj izmišljal? Slabo, mar ne? Morda bi mu celo kdaj uspelo povedati kaj pametnega, kaj duhovitega, ampak v večini primerov izdelka ne bi prodal. Oglasi za pralne praške so zato tako dobri, ker je vsaka beseda v 20- ali 30-sekundni predstavitvi (kar Tv oglas pravzaprav je) dobro premišljena.

Današnji nasvet je zelo preprost: na papir zapišite, kako boste predstavili svoj izdelek ali storitev. Potem predstavitev nekajkrat na glas preberite. In jo popravljajte. Potem jo preberite še komu in še dodatno izpilite. In na koncu, ko boste z besedilom zadovoljni, se ga naučite na pamet. Potem pa pripravite še vsaj en rezervni tekst. Da ne boste vedno ponavljali eno in isto. Recimo, da morate imeti nekaj tekstov za različne priložnosti. Ker ni vseeno, ali prodajate moškemu, ženski ali paru. Ker ni vseeno, kdaj in kje predstavljate izdelek itn. Splača se vam imeti pripravljeno daljšo in krajšo verzijo.

Ko boste znali vse na pamet, boste bolj samozavestni, vedno boste vedeli, kaj povedati, nikoli ne boste ničesar pozabili. In na koncu boste tudi improvizirali po mili volji.

Vi verjetno še spadate v generacijo, ki se je naučila brati, seštevati in ki je morala znati kakšno pesmico deklamirati na pamet. Zato se vam tudi ne bo težko naučiti predstavitev na pamet. Na pamet se naučite tudi odgovoriti na večino ugovorov vaših strank. Tudi to pomaga.

Učenje na pamet je zelo, zelo donosno. Ne pozabite tega.

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
24.07.2008 @ 11:37 Robert Pal
Pozdravljeni, mojstri prodaje!

Dokazano je, da se rast novih nevronov zgodi tudi pri zelo starih podganah, če jih damo v učno stimulativno okolje.

Učenje je po definiciji adaptacija na vedno spreminjajoče se okolje.

Ustrezno učno okolje tem podganam poveča število nevronov v regiji hipokampusa, ki je odgovorna za spomin.

Dobra naložba v možgane pomeni, da si izbereš službo, kjer boš moral vsak dan napenjati možgane in se učiti.

Prodaja (kot služba) je iz tega vidika za možgane stimulativna, ker prodajalec mora kupca PREPRIČATI na mnogih nivojih (mentalni, čustveni, ter telesni nivo), ki se nenehno prepletajo med seboj.

Vemo, da ima zavest omejeno pozornost -> lahko si pozoren le na 4-7 spremenljivk hkrati...

Učenje na pamet res olajša možnost, da nekatere parametre v govoru avtomatiziraš (recimo 'goli tekst'), bolj pa se posvetiš subtilnim neverbalnim spremenljivkam, ki dejansko na koncu prepričajo kupca, da je VAŠ produkt rešitev za njihov problem.

Prodaje bi se prodajalci lažje naučili, če bi posnemali učenje kake športne discipline (npr. karate)

V karateju ni potrebno izvesti 5000 različnih tehnik 15-krat, temveč je pomembneje 15 tehnik izvesti
5000-krat.

Lep pozdrav!

Robert Pal, korporacijski trener prodaje

www.DoubleYourSuccess.com
24.07.2008 @ 11:45 Borut
Aleš, popolnoma drži, kar praviš. Samo pri reklamah za pralne praške (ej, to je večna tema še iz študentskih časov), torej pri reklamah za pralne praške bi k tvojemu razmišljanju dodal še tole:

Kako bi izgledale reklame za pralne praške, če se jih ne bi naučili na pamet? Hm?!? Morda celo bolje, kot sedaj! :-)
24.07.2008 @ 14:56 Colt
Res je da učenje na pamet zelo koristi ljudem, ki se ukvarjajo s prodajo, marketingom in podobnimi stvarmi, kar pa ne pomeni da bi se vsi otroci mogli učiti na pamet ogromne količine podatkov, ki jim nikoli ne bodo prišli prav in seveda, vsi nebodo postali prodajalci takšne ali drugačne vrste.

Tudi reševanje takšnih ali drugačnih problemov je močna stimulacija za možgane.

No in še kar se tiče reklam za pralne praške, pomoje si je vsak človek sposoben zapomniti vseh tistih pet stavkov, ki si jih morajo zapomniti igralci v teh reklamah in ne gre tu za neko hudo vprašanje o učenju na pamet že iz otroških let, temveč za vprašanje talenta igranja in prijetnega fizičnega izgleda
25.07.2008 @ 07:45 SuperTine
Učenje na pamet včasih pride prav, včasih pa tudi ne. (abeceda...)
:)
Robert, še en športni primer:
Šprint na 100m.
Kaj je cilj tekmovalca?
Prehiteti vse? Priti prvi? Kaj pomeni priti prvi?
Nekateri vrhunski športniki (prodajalci) nimajo za cilj - biti prvi, ampak, si vedno postavijo merljive rezultate, npr: podreti WR...
Mislim da je bila celo nekje objavljena analiza športnikov, ki so želeli biti prvi in tistih, ki so si postavili za cilj podreti WR. Rezultat: boljši so bili WR "cacciatori"
Ups, malo sem zašel iz "proge".
=)
Podlaga učenja na pamet mora biti učenje z razumevanjem.
25.07.2008 @ 09:08 Lemurian
Hja... Ne bi toliko rekel, da se je potrebno naučiti na pamet - to prej škodi kot koristi. Potrebno pa je OBVLADATI zadevo. Kako prideš do tega je pa druga stvar.

Poglej učitelje/profesorje. Ali se oni kaj naučijo na pamet? NE! Ampak obvladajo zadevo in zato jim ni težko stresti iz rokava...


Sicer pa nikoli nisem razumel marketinga.. etičnosti marketinga. V času, ko je vsega preveč, se še pojavljajo ljudje, ki dajejo nasvete kako prodajati - še več! Še več nepotrebnih stvari, še več nepotrebnih izdelkov, še več izropanih naravnih surovih, še več SMETI - kopanje jame samemu sebi.... http://www.zbudise.net/blog/2007/10/kam-divjajo-podjetja/ Čemu vse to?

Je pa tudi res, da "če se hočeš nečesa znebiti, moraš dopustiti, da se razcveti" - kot pravi Lao Tzu. Torej Lisac, kar tako naprej in čim bolj aktivno - bolj bo marketing uspešen, hitreje bodo ljudje spoznali kako neumno je vse skupaj..
25.07.2008 @ 11:44 Martin Plesničar
Lemurian, zanimivo razmišljanje, posebej pa mi je všeč, da se tak komentar pojavi na tem blogu.

Učenje na pamet ima mnogo dobrih lastnosti, je pa lahko tudi zelo nevarno, kadar ni zavedanja in razumevanja tega, kar se učimo. Posledica tega je, da da tudi odrasel človek počne stvari brez razumevanja in zavedanja (= kar mu sugerira družba), prepričan pa je, da se je sam odločil.
25.07.2008 @ 14:10 Aleš Lisac
Lemurian, tudi idejo, da je vsega preveč bo potrebno "prodati". Dober marketing bo potreben, da bomo ljudje kupovali manj, kupovali izdelke z manj embalaže itd.

Potrebno bo pripraviti dober prodajni scenarij, se ga naučiti na pamet in ga čim večkrat ponoviti. :)
25.07.2008 @ 14:58 Martin Plesničar
"Če imaš kladvo, se vsaka težava zdi kot žebelj." (A. Maslow)

Oglaševalci pravijo, da je vse marketing; prodajalci, da vsi vedno prodajamo; politiki, da je vse politika ...

Kje je izvor težave in ne posledic?
25.07.2008 @ 17:37 Sašo K.
"Poglej učitelje/profesorje. Ali se oni kaj naučijo na pamet? NE! Ampak obvladajo zadevo in zato jim ni težko stresti iz rokava..."

To ni čisto res. Tisti dobri profesorji svoja predavanja praktično znajo na pamet. Jaz sem bil bolj lene sorte na faxu in sem nekatera predavanja poslušal večkrat. Predavanje profesorja se v 1 letu praktično ni spremenilo. Isti potek, iste besede, isti poudarki...

Še en lep primer "učenja na pamet" so dobri stand up komiki. Čeprav njihov nastop izgleda precej sproščen in improviziran je dejansko vse do potankosti naštudirano.

Pri prodaji je podobno. Tvoj nastop mora za stranko izgledati sproščen ampak v resnici moraš imeti za vsako situacijo v naprej pripravljen odgovor.
01.08.2008 @ 09:46 m.k.
Odlična tema.. predvsem se strinjam z zadnjim odstavkom Sašota K.
Lep dan
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh