Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Yes
Dobre knjige
Komentarji:   6 22.07.2008

Prepričevanje je znanstvena disciplina. Avtor pokaže vsaj 50 načinov, kako smo lahko bolj prepričljivi. Vse dokazano z eksperimenti.

yes

Eden od eksperimentov je tudi v prejšnjem zapisu opisan primer recikliranja brisač.

Če bi tekstu sporočila dodali še pojasnilo, da večina gostov brisače uporablja večkrat, bi se odstotek gostov, ki brisače ne mečejo na tla, pač pa jih ponovno uporabijo, povečal za 26%. Znanstveno dokazano. Razlog za takšno obnašanje? Ljudje radi delamo tisto, kar delajo drugi ljudje … Zato na McDonald's restavracijah piše: »Billions and billions served«.

Še par zanimivih primerov. Recimo, če na koncu TV oglasa rečemo: »Pokličite, naši operaterji čakajo na vaš klic«, bomo prodali znatno manj, kot pa če rečemo: »Pokličite, če pa bo linija zasedena, pokličite prosimo še enkrat.« Zakaj? Ker v drugem primeru dajemo vtis, kot da je naročil veliko. Ljudje smo pač čredna bitja in letimo tja kjer je gneča … V knjigi je tudi zanimiv dokaz, da prevelika izbira zmanjšuje prodajo. Ko so v trgovini zmanjšali število okusov marmelad, se je prodaja povečala. Ali pa primer napisa, ki naj bi preprečeval vandalizem, pa ga je v resnici vzpodbujal ...

In še veliko, veliko podobnih primerov. Robert Cialdini je napisal že drugo zelo zanimivo knjigo s področja prepričevanja, ki sem jo prebral.
 


Komentarji:

22.07.2008 @ 09:49 ervinator
Genialne rešitve so preproste in učinkovite.
22.07.2008 @ 15:08 peter
mam jo na mizi, že od februarja, zgleda da se je bom moral lotiti v kratkem. (čudno, na moji je narisan korenček)
22.07.2008 @ 16:54 Sašo
Zanimivo :)

Se pa strinjam da so prave besede tiste, ki lahko precej vplivajo na ljudi in s tem pospešijo samo prodajo.
A je mogoče to knjigo naročiti pri vas (Lisac&Lisac)?

Načeloma pa bi sam predlagal kakšno CD verzijo(če je možno), saj veste v avtu imamo časa na pretek in splača se ga izkoristiti.
Mogoče podobno varianto kot je "4 prodajna orodja s katerim lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup"(sem ravno danes poslušal).
Če bo, sem prvi v vrsti za naročilo.
...sem pa prepričan, da bi tudi drugi z veseljem naročili CD ter tako izkoristili svoj čas med vožnjo. ;)


LP, Sašo

p.s.:Jutri začnem z "Korak pred konkurenco 1", se že veselim vožnje :)
24.07.2008 @ 12:29 Simona
Kadar ima stranka prav oz. razmišlja v tisti smeri, kot hočemo mi, jo damo vedno v "manjšino" (veste, gospod, redki so, ki se zavedajo, redki so, ki to znajo). Tako ji daš neko notranjo potrditev in jo pripraviš na še bolj voljno poslušanje oz. prepričevanje o pomenu produkta zanjo.

Če pa stranka nečesa ne pozna, ne razume, jo daš pa v "večino" (veste gospod, večina ljudi se tega ne zaveda). Tako mu daš nekaj samozavesti, ker v svojem razmišljanju "ni sam".
25.07.2008 @ 09:44 Maks
Moje osebne izkušnje: različni okusi marmelad povečajo prodajo. Sedaj imamo 4 okuse in prodam več kot takrat, ko sem imel samo enega. Ljudje se naveličamo jesti en in isti okus vsak dan.

In kako pri nas (pri prodaji jagod) odgovarjamo na telefonske klice? Rečemo: "Zaenkrat so še." In to ne glede na količino, ki jo imamo na zalogi. Tako odgovorimo zato, ker to dejansko vzpodbuja povpraševanje, pa tudi zaradi tega, ker jagod čez nekaj ur (preden pride stranka) res lahko zmanjka.
25.07.2008 @ 12:09 Aleš Lisac
Maks, hvala odlična pripomba. Mislim, da so v primeru iz knjige št. okusov marmelad iz 50 zmanjšali na 17 in prodaja se je povečala. Verjeno pa se prodaja poveča tudi, ko število okusov zvečaš iz recimo 2 na 7. Gre predvsem zato, da res prevelika izbira, zmanjša prodajo. Kaj pa je to res velika izbira, pa lahko ugotovimo s testiranjem :)
na vrh