Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Masaža na delovnem mestu!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 30.11.-1

Že nekajkrat so nas prišli zmasirat. Še posebej ekipa v našem klicnem centru je bila nad masažo na delovnem mestu navdušena. Tudi udeleženci naših seminarjev se nad brezplačno masažo med odmori niso pritoževali.

Kaj če bi si masažo na delovnem mestu privoščili tudi vi? Ni drago. Paše. Po masaži je človek boljše volje in bolj produktiven.

Marketinška lekcija tega zapisa? Hm … Tole je eden od projektov, kjer denarja za oglaševanje v ceni storitve praktično ni. Eleganten in praktično edini način za povečanje prodaje je uporaba priporočil. Zadovoljne stranke priporočamo storitev naprej. Boni, ki jih človek kupi ali dobi, pa nekajkrat povečajo verjetnost, da bo do priporočila prišlo.
 


na vrh