Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Zdrava pamet
Marketing
Komentarji:   2 17.07.2008

hm1

»Common sense is not that common,« mi je večkrat rekel Drayton Bird. Tudi v trgovini H&M se očitno strinjajo. Zdrav človeški razum ni tako samoumeven. Vprašanje je le, ali takšen napis tiste, ki zdrave pameti nimajo, tudi odžene …

Poglejmo si še eno fotografijo iz iste trgovine. Ta fotografija nosi pomembno marketinško lekcijo. Stranke moramo izobraževati!

modrc

Mnoge stranke so sramežljive. Marsikdo se bo raje, kot da bi se pred trgovko osmešil z banalnim vprašanjem, obrnil in šel kam drugam. Če mislite, da vsi poznajo vse vrste modrcev, se motite. Takšen izobraževalni napis, lahko samo koristi.

Stranka, ki izdelke dobro pozna, ki pozna koristi izdelka, stranka, ki pozna podrobnosti o izdelavi, uporabi … bo na koncu kupila več.

Common sense …


Dodaj komentar


Komentarji:

21.07.2008 @ 09:48 ervinator
Drugi plakat je pametna ideja, prepričan sem, da tudi učinkuje. Oglas za zaposlitev pri H & M me pa totalno odbije. Že v prvem stavku se delajo pametne. To za tak oglas ni primerno. Še bolj me moti, da za neko brezvezno službo zahtevajo kreativnost in "še sto drugih odlik".
23.07.2008 @ 09:15 Gregor
Ditto. Tudi meni ta H & M plakat za službo deluje precej zgrešeno. Tisti, ki imajo "še sto drugih oblik" pač ne bodo stali v trgovini za male denarce, kajne?
na vrh