Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Gobova juha za guruja
Dnevnik guruja
Komentarji:   60 15.11.2006

Danes sem skupaj s Financami dobil še Knorrovo gobovo juho. Odlična marketinška poteza.

  • ker so mi nekaj podarili, vsi imamo radi darila
  • ker juhe ne bom vrgel stran, ampak se bo še nekaj časa valjala po moji mizi, na koncu pa jo bom pojedel ali pa podaril tajnici Mojci (letake mečemo v smeti, hrano bolj poredko)
  • ker je takšen oglas nemogoče spregledati - večino oglasov v današnjih Financah bom spregledal, juhe nisem spregledal
  • ker so me kot stranko skoraj "prisilili", da preizkusim njihov izdelek

 

Skratka same pohvale ...

juha

Vendar pa so pri vsem naredili eno veliko marketinško napako. Zelo veliko napako, zelo drago napako. O tem, kje so ga polomili pa enkrat proti koncu tedna.

Lahko pa v komentarju poizkušate uganiti, kje so ga polomili. Nagrada za tistega, ki prvi ugane? 10.000 SIT gotovine iz gurujevega žepa. Samo, če uganete kaj imam v mislih. Pa prvi morate biti.

p.s. če ugane moja žena, to ne šteje :)


Dodaj komentar


Komentarji:

15.11.2006 @ 11:10 matevž
Ugibam ! In sicer da vrečka z juho prekriva ime Finance ter udarni naslov na prvi strani ...
15.11.2006 @ 11:21 lili
Mogoče so naredili napako, ker od naročnikov, ki so prejeli to juho niso zahtevali povratne informacije. Oziroma lahko bi jih poklicali, pa vprašali, kakšna se jim je zdela juha? Mogoče bodo to še storili? Poleg tega poleg juhe gotovo ni bilo nobenega spremnega dopisa!
15.11.2006 @ 11:52 Aleš Lisac
Matevž in Lili. Hvala za odgovor, ampak to še ni to. :)
15.11.2006 @ 12:03 Matevž
To je bil logičen odgovor, ki se se je pač porajal zaradi članka "natančnost" . Saj kako bodo prodajali časopis po trgovinah, ko pa vemo da prodajo dvigujejo udarni naslovi. Seveda je tudi vidnost revije na policah slabša (zakrita). Posledica - manjša prodaja, kar pa lahko pomeni tudi draga napaka (manj prodanih izvodov). Pozdrav.
15.11.2006 @ 12:06 Aleš Lisac
Matevž, oba z Lili sta odlično odgovorila. Samo ni to na kar mislim jaz. :)
15.11.2006 @ 12:15 Alen
Ker so dali notri samo juho brez kakršnega koli dodatnega promocijskega sporočila in tako marketinška akcija nima popolnoma izkoriščenega pomena? Ker dejansko vsaki, ki bi pogledal juho, bi dodatno še prebral kar bi napisali in s tem se bi dalo še marsikaj izvleči tukaj ven.
15.11.2006 @ 12:35 Aleš Lisac
Alen, dobra pripomba, vendar so jo upoštevali. Spremni tekst je bil zraven, juha je v posebnem ovitku.
15.11.2006 @ 12:43 Žan Nekrep
Niso povedali, zakaj jo podarjajo - torej napisali zgodbico :)
15.11.2006 @ 13:05 Mojca
Niso napisali, da je to gobova juha. Samo napisali so prija vedno in povsod.
15.11.2006 @ 14:07 olga jerovšek
pozabili so na lonček za juho
na vrh