Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Gobova juha za guruja
Dnevnik guruja
Komentarji:   60 15.11.2006

Danes sem skupaj s Financami dobil še Knorrovo gobovo juho. Odlična marketinška poteza.

  • ker so mi nekaj podarili, vsi imamo radi darila
  • ker juhe ne bom vrgel stran, ampak se bo še nekaj časa valjala po moji mizi, na koncu pa jo bom pojedel ali pa podaril tajnici Mojci (letake mečemo v smeti, hrano bolj poredko)
  • ker je takšen oglas nemogoče spregledati - večino oglasov v današnjih Financah bom spregledal, juhe nisem spregledal
  • ker so me kot stranko skoraj "prisilili", da preizkusim njihov izdelek

 

Skratka same pohvale ...

juha

Vendar pa so pri vsem naredili eno veliko marketinško napako. Zelo veliko napako, zelo drago napako. O tem, kje so ga polomili pa enkrat proti koncu tedna.

Lahko pa v komentarju poizkušate uganiti, kje so ga polomili. Nagrada za tistega, ki prvi ugane? 10.000 SIT gotovine iz gurujevega žepa. Samo, če uganete kaj imam v mislih. Pa prvi morate biti.

p.s. če ugane moja žena, to ne šteje :)


Komentarji:

16.11.2006 @ 18:03 Bicikel
To je bila idealna priložnost, da bi od strank prejeli podatke, ko bi bil ovitek tako oblikovan, da bi se dalo podatke vpisati in ga bi bilo moč poslati brezplačno nazaj.

Poleg podatkov o pošiljatelju bi lahko izvedli tudi anketo npr. ob kakšni priložnosti juhe najbolj prijajo ali pa katero juho ima najraje.
16.11.2006 @ 18:14 Bicikel
Oblikovno je vse v odtenkih zelene barve. Od daleč je videti zelo nerazpoznavno. Mošim je mogoče to vseeno, ženskam pa sigurno ne.
16.11.2006 @ 19:50 flucas
DOBER TEK
16.11.2006 @ 21:59 martin
manka napis AKCIJA?
17.11.2006 @ 08:05 Zala
Napaka: ciljna skupina?
17.11.2006 @ 11:18 matevž
Manjka podatek o tem kje se da ta juha kupiti, tudi po tem ko smo prejeli vzorec zraven časopisa...

Mimogrede ... smo poslušali...odlično predavanje...knjige že beremo...

Pozdrav.
17.11.2006 @ 11:20 matevž
Pa seveda povratno mnenje kupcev in morebiti naročilnica...
17.11.2006 @ 11:55 Matej
Mislim, da se preveč ukvarjamo z detalji... Napaka je v sami ideji, mogoče tudi izvedbi....
Še vedno mi ne gre dol to, da je časopis v zaprti vrečki...
17.11.2006 @ 13:46 Grega
Definitivno bi bilo pametno zadevo podkrepiti še s kakšnim oglasom v reviji in seveda s feedback informacijo, recimo nagradna igra, kako vam je teknila juhica... :)
Sicer pa je bila akcija precej širko zastavljena, juho si dobil tudi v nekaterih "ženskih", pa igračarskih / računalniških časopisih, tako da je bila ciljna skupina precej široka, vendar mislim, da skrbno izbrana - ljudje, ki nikoli nimajo dovolj časa za 6 obrokov. :)
19.11.2006 @ 16:35 Davorin
Ker g. Aleš Lisac ne je gobove juhe !
na vrh