Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Gobova juha za guruja
Dnevnik guruja
Komentarji:   60 15.11.2006

Danes sem skupaj s Financami dobil še Knorrovo gobovo juho. Odlična marketinška poteza.

  • ker so mi nekaj podarili, vsi imamo radi darila
  • ker juhe ne bom vrgel stran, ampak se bo še nekaj časa valjala po moji mizi, na koncu pa jo bom pojedel ali pa podaril tajnici Mojci (letake mečemo v smeti, hrano bolj poredko)
  • ker je takšen oglas nemogoče spregledati - večino oglasov v današnjih Financah bom spregledal, juhe nisem spregledal
  • ker so me kot stranko skoraj "prisilili", da preizkusim njihov izdelek

 

Skratka same pohvale ...

juha

Vendar pa so pri vsem naredili eno veliko marketinško napako. Zelo veliko napako, zelo drago napako. O tem, kje so ga polomili pa enkrat proti koncu tedna.

Lahko pa v komentarju poizkušate uganiti, kje so ga polomili. Nagrada za tistega, ki prvi ugane? 10.000 SIT gotovine iz gurujevega žepa. Samo, če uganete kaj imam v mislih. Pa prvi morate biti.

p.s. če ugane moja žena, to ne šteje :)


Komentarji:

15.11.2006 @ 18:08 Špela
Ali pa ker niso objavili izjav zadovoljnih strank, ki so juho že poiskusile
15.11.2006 @ 18:32 miran
skodelica kave na vrečki?
in koliko hitro se jo lhako pripravi...
15.11.2006 @ 18:37 ervinator
Ugibam ... Morda oglaševalska akcija ni ukslajena z dosegljivostjo v trgovinah.
15.11.2006 @ 19:04 Super Tine
kjer je kakršnakoli nagrada brez napora je največ strank; kot tukaj največ komentarjev
15.11.2006 @ 19:15 VP
niso napisali da je enostavna za pripravo
15.11.2006 @ 19:18 VP
Vse kar potrbujete za pripravo je vrečka z juho, topla voda in skodelica.
15.11.2006 @ 20:32 borut
Madona, Aleš, tole pa je bila motivacija, kako se vsi trudijo, da bi dobili tistih 10 tisočakov ;)

Kapo dol, res imate ideje...

ps: nimam pojma, na kaj so pozabili... morda to, kje se da to juhico še dobiti - kupiti in koliko stane?
15.11.2006 @ 22:43 miran
Priznam, da že kar nekaj časa nisem kupoval juh v vrečki :)
in ne vem če je omenjena juha že na prodajnih policah,
vseeno bi pa lahko dodali napis: ''novo, že na voljo v vaši priljubljeni prodajalni...''

''Prija vedno in povsod.'' Poslovneži pa lahko ponujeno vrečko juhe popijejo v svoji pisarni, in ne ravno kjerkoli...
15.11.2006 @ 23:12 Aleš Lisac
Kot kaže bom prihranil 10.000 SIT. :) Ko vam povem rešitev boste vsi rekli: "Aha, seveda!". Res je enostavno. Zakaj vam ne povem kar takoj? Ker je tako bolj zabavno, ker si boste veliko bolj in za vedno zapomnili, če boste sami iskali rešitev. Lep pozdrav iz hotela Habakuk.
16.11.2006 @ 00:03 vp
... čudovitega okusa, dišeča, najboljša instant juha za modernega, hitroživečega človeka :)
To pa je zdaj že za 15 tisočakov :)))
na vrh