Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Gobova juha za guruja
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 60 15.11.2006
Danes sem skupaj s Financami dobil še Knorrovo gobovo juho. Odlična marketinška poteza.
- ker so mi nekaj podarili, vsi imamo radi darila
- ker juhe ne bom vrgel stran, ampak se bo še nekaj časa valjala po moji mizi, na koncu pa jo bom pojedel ali pa podaril tajnici Mojci (letake mečemo v smeti, hrano bolj poredko)
- ker je takšen oglas nemogoče spregledati - večino oglasov v današnjih Financah bom spregledal, juhe nisem spregledal
- ker so me kot stranko skoraj "prisilili", da preizkusim njihov izdelek
Skratka same pohvale ...
Vendar pa so pri vsem naredili eno veliko marketinško napako. Zelo veliko napako, zelo drago napako. O tem, kje so ga polomili pa enkrat proti koncu tedna.
Lahko pa v komentarju poizkušate uganiti, kje so ga polomili. Nagrada za tistega, ki prvi ugane? 10.000 SIT gotovine iz gurujevega žepa. Samo, če uganete kaj imam v mislih. Pa prvi morate biti.
p.s. če ugane moja žena, to ne šteje :)
Verjetno v temu, da so se omejili samo na Finance. Ker Finance berejo večinoma direktorji, manegerji ter ljudje, ki se zanimajo za "biznis" in le tej ob polno natrpanem urniku nimajo časa za normalno kosilo in si lahko v pisarni na hitro pogrejejo juhico.
Ob tem pa so verjetno pozabili na nekatere "normalne" smrtnike kateri imajo nekoliko več časa.
Osebno mislim, da bi tu bilo več efekta, če bi juhica prišla v kombinaciji z kako revijo, ki ima tudi kuharske nasvete in pride v večini v gospodinjstva in ne na podjetja ter seveda pokušina v trgovskih centrih. Saj juha je namenjena "malim" ljudem. Saj kot je reku Aleš se bo ta juhica verjetno premetavala po mizi in na koncu bo poteku ro trajanja in bo končala v smeteh.
Mogoče je to ta napaka se mi pa v glavi vsako minuto porodi nova misel
Bi bolj prijala goveja ali kaj podobnega, redkega... vsaj meni.
Mešanje 2 jezikov-meni je moteče.
Pa kljub temu, da so finance poslovni časopis, angleščine mogoče ne zastopijo vsi.
Strinjam se da bi lahko bolje zadeli ciljno publiko. Poleg tega mi juha in finance ne nudita nobene miselne povezave.
Quick soup v Bosni?
:)
Eno od pravil marketinga je, da je treba reklame/akcije večkrat ponavljati sicer se jih ljudje ne zapomnejo. In ravno v temu je težava.
Ker dvomim da bodo naslednjh nekaj financ izšlo z juho, pa tudi oglasov ne bomo zasledili, obstaja velika verjetnost, da bomo juho pozabili. In celo ko se bomo spomnili v trgovini, obstaja verjetnost da bomo kupili drugo (konkurenčno) juho.
Nimam več idej...
BREZPLAČNO