Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Gobova juha za guruja
Dnevnik guruja
Komentarji:   60 15.11.2006

Danes sem skupaj s Financami dobil še Knorrovo gobovo juho. Odlična marketinška poteza.

  • ker so mi nekaj podarili, vsi imamo radi darila
  • ker juhe ne bom vrgel stran, ampak se bo še nekaj časa valjala po moji mizi, na koncu pa jo bom pojedel ali pa podaril tajnici Mojci (letake mečemo v smeti, hrano bolj poredko)
  • ker je takšen oglas nemogoče spregledati - večino oglasov v današnjih Financah bom spregledal, juhe nisem spregledal
  • ker so me kot stranko skoraj "prisilili", da preizkusim njihov izdelek

 

Skratka same pohvale ...

juha

Vendar pa so pri vsem naredili eno veliko marketinško napako. Zelo veliko napako, zelo drago napako. O tem, kje so ga polomili pa enkrat proti koncu tedna.

Lahko pa v komentarju poizkušate uganiti, kje so ga polomili. Nagrada za tistega, ki prvi ugane? 10.000 SIT gotovine iz gurujevega žepa. Samo, če uganete kaj imam v mislih. Pa prvi morate biti.

p.s. če ugane moja žena, to ne šteje :)


Komentarji:

15.11.2006 @ 14:08 Robi
Kje je napaka?

Verjetno v temu, da so se omejili samo na Finance. Ker Finance berejo večinoma direktorji, manegerji ter ljudje, ki se zanimajo za "biznis" in le tej ob polno natrpanem urniku nimajo časa za normalno kosilo in si lahko v pisarni na hitro pogrejejo juhico.

Ob tem pa so verjetno pozabili na nekatere "normalne" smrtnike kateri imajo nekoliko več časa.

Osebno mislim, da bi tu bilo več efekta, če bi juhica prišla v kombinaciji z kako revijo, ki ima tudi kuharske nasvete in pride v večini v gospodinjstva in ne na podjetja ter seveda pokušina v trgovskih centrih. Saj juha je namenjena "malim" ljudem. Saj kot je reku Aleš se bo ta juhica verjetno premetavala po mizi in na koncu bo poteku ro trajanja in bo končala v smeteh.

Mogoče je to ta napaka se mi pa v glavi vsako minuto porodi nova misel
15.11.2006 @ 14:23 mojcej
gobova juha ni všeč prav vsem.
Bi bolj prijala goveja ali kaj podobnega, redkega... vsaj meni.
15.11.2006 @ 14:32 Barbara Krajnc
Mene osebno moti, napis quick soup, potem pa v slovenščini Prija vedno in povsod.
Mešanje 2 jezikov-meni je moteče.
Pa kljub temu, da so finance poslovni časopis, angleščine mogoče ne zastopijo vsi.
15.11.2006 @ 15:03 Aleš Lisac
Še niste uganili ... :)
15.11.2006 @ 15:17 Enes
Robi je prav omenil, da direktorji oz. poslovni ljudje nimajo časa zato jim včasih juhica pride prav. Menim pa da se isti ljudje nebi zadovoljili z juhico, oz. se je nebi spomnili kupiti. Raje lakoto potešimo z pašto,sendvičem, naročeno pico ali kosilo v restavraciji. Po moje je napaka v tem, da je velika večina teh poslovnih ljudi moških. Kuhinja ter polnjenje hladilnikov pa je v večini primerov ženska domena. Obstajajo tudi izjeme, ampak raziskave ne lažejo. Osebno tudi sam spadam v kategorijo, kjer za hrano skrbi moja boljša polovico, le-ta pa raje skuha domačo juho.
Strinjam se da bi lahko bolje zadeli ciljno publiko. Poleg tega mi juha in finance ne nudita nobene miselne povezave.
15.11.2006 @ 15:17 Robi
Mogoče si pa niso izbrali pravi izvod financ.....

Quick soup v Bosni?
:)
15.11.2006 @ 15:35 Enes
Morda je napaka to, da je reklama enkratna. Vsaj sam nisem zasledil veliko oglasov za juhe v vrečkah.
Eno od pravil marketinga je, da je treba reklame/akcije večkrat ponavljati sicer se jih ljudje ne zapomnejo. In ravno v temu je težava.
Ker dvomim da bodo naslednjh nekaj financ izšlo z juho, pa tudi oglasov ne bomo zasledili, obstaja velika verjetnost, da bomo juho pozabili. In celo ko se bomo spomnili v trgovini, obstaja verjetnost da bomo kupili drugo (konkurenčno) juho.
Nimam več idej...
15.11.2006 @ 15:45 Aleš Lisac
Rešitev jutri zvečer. Sedaj začnem predavati v Velenju, jutri pa dve predavanji v Mariboru. V obeh mestih nekaj manj kot 967 udeležencev. Niste še uganili. Rešitev je močna in prodaja. In prodaja, in prodaja ...
15.11.2006 @ 16:08 martin
jaz pa mislim da so pozabili pripisati
BREZPLAČNO
15.11.2006 @ 16:22 Špela
Niso navedli kje in po kakšni ceni lahko juho kupimo.
na vrh