Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Naš kuža in koze
 Naš kuža in koze Naš kužek je svoje poznanstvo s kozami začel precej nesrečno. S smrčkom se je dotaknil električne mreže, s katero so ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prepisovanje govorov
Dobre knjige
Komentarji:   2 16.07.2008

prepisovanjegovorov

Prepirajo se, ali je politik prepisal govor ali ne … Dobesedno prepisovati seveda ni prav. Je pa res, da mora vsak resen govornik, vsak resen predavatelj, prebrati vsaj kakšno knjigo govorov.

Dva primerka z moje knjižne police. Veliko idej, veliko znanja je v teh govorih. Zabavno in poučno. Me prav zanima, če je podobna literatura na knjižnih policah poslancev, politikov. Grem stavit, da večina ni prebrala še ničesar o retoriki …

Imajo vsi govori v teh knjigah kaj skupnega? Hm, tako površno in na prvo žogo bi rekel, da v praktično vseh govorih, govorniki pohvalijo publiko, laskajo publiki. In to v večini primerov kar na začetku govora.

Če boste pohvalili svoje občinstvo in če bo pohvala prišla od srca in bo realna, boste dobro začeli.  


Dodaj komentar


Komentarji:

16.07.2008 @ 16:18 Anej
Politika je marketing in v marketingu je dovoljena kraja, right? :P
17.07.2008 @ 12:25 Helena
Pa saj jim ne moremo zamerit! ;-) Tudi njim idej zmanjka!
In v končni fazi je strah pred javnim nastopanjem po ameriških raziskavah na prvem mestu, celo pred strahom pred smrtjo.
Težko se je "prodajat"! ;-)
na vrh