Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Diskriminacija
Marketing
Komentarji:   11 10.07.2008

Moški in ženske nismo enaki in tudi nikoli ne bomo. V bistvu tudi enakopravni nismo. In prav je tako. Kakšna enakopravnost neki … Moški smo na tem svetu zato, da ženske razvajamo. Prave ženske pa tudi naredijo vse za svoje moške.

parkingzazenske

Kot vidite na sliki, tale avstrijska restavracija diskriminira svoje stranke.

Parkirišče za ženske je bližje vhodu. Moški moramo parkirati dlje. Meni se zdi ta poteza simpatična. Ženskam verjetno tudi. Feministke pa še vedno lahko parkirajo tudi na moškem delu. :)

parkingzazenske2

V marketingu se moramo prilagoditi dejanskemu stanju na tem svetu. Ko sem v Nišu služil nekdanji domovini, smo imeli vojaki 50% cenejšo vstopnino na nogometne tekme, ženske pa seveda zastonj. Če danes kupuje počitnice upokojenec, bo plačal manj kot moram plačati jaz. Če si otrok, imaš spet določene privilegije. Če imaš psa, zna biti to plus, zna pa se zgoditi, da vas ne bodo spustili zraven.

Diskriminacija utegne biti koristna, dobičkonosna! Podjetniki, premislite, komu boste dali več, koga boste dodatno nagradili. Če diskriminirate na pravi način, boste prodali več, stranke pa bodo bolj zadovoljne.  


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
10.07.2008 @ 11:30 Robert Pal
To temo bom prikazal iz vidika psihologije množice.

Princip, da je potrebno dati nekaterim gostom prednost, se dobro pokaže v diskotekah, ki imajo prost vstop za ženski del občinstva.

Moški gredo zvečer le tja, kjer so ženske. Pika.

Vprašati se je potrebno, kako v svoj posel privabiti vplivne stranke, ki bodo imele pozitivni vpliv na širšo množico.

Privabiti širšo publiko preko pozitivne diskriminacije izbrancev je eden izmed zanimivih načinov pozicioniranja na trgu.

V svoj posel je včasih dobro uvesti tekmovanje strank za pridobitev ekskluzivne obravnave kot je npr. postavitev osebnih slik rednih strank v okvirju na prehodne dele restavracije.

Ideje je neskončno.

Vprašajte se, kako svoje redne stranke navdušiti z nečim, kar vas nič ne stane, njim pa pomeni nekaj posebnega.

Lep pozdrav!

Robert Pal, poslovni svetovalec

www.RobertPal.com
11.07.2008 @ 05:11 Gregor
kurz-parkzone rezervirana za ženske. zanimivo! :))
11.07.2008 @ 10:15 ervinator
Enkrat sem v garažni hiši Karstadta parkiral na placu za ženske, ker je bilo tam vse prazno. Ampak oznake niso bile tako opazne, na tleh, zgolj majhen napis na steni. Napis sem zagledal, šele ko sem že parkiral. Avta samo zaradi tega potem nisem premial. :)
11.07.2008 @ 12:13 Aleš Lisac
Ervinator, morda imaš v avtu zbirko plišastih medvekov in je paznik v garažni hiši mislil, da avto pripada ženski in pač ni bilo posledic.

Ali pa si nerodno parkiral, tako malo počez in ... :)

Za zale zadnji stavek, pa že lahko dobim kakšno okoli ušes .. bolje da neham :)
11.07.2008 @ 13:11 ervinator
Moram povedati nekaj presenetljivega za slovenske občudovalce nemške discipline in reda: v nemških garažnih hišah parkirani avtomobili praviloma niso zavarovani, nič nenavadnega ni, da tudi videokamere ne delajo. Pazniki se ne sprehajajo in ne čekirajo parkiranih avtomobilov, itd.
12.07.2008 @ 11:23 Sašo K
Tole me je spomnilo na parkirišče pred prodajalno kuhinj SVEA v Zagorju. Tam imajo podoben sistem z majhno razliko.

Čisto zraven vhoda v salon sta 2 parkirna mesta, lepo pokrita s "fancy" steho, na asfaltu pa piše... UPRAVA

Torej, so se šefi odločili, da so bolj pomembni od svojih strank. Jaz sem kuhinjo ravno zaradi tega kupil drugje.
12.07.2008 @ 11:36 Ina
Meni kot ženski je to zelo všeč.Z veseljem bi hodila v tako restavracijo. Se vidi da razumejo ženske. Lastnica restavracije je sigurno ženska. Zelo duhovito, kajti tudi sama vedno gledam, da parkiram čim bližje vhodu. Saj veste, če imamo ženske visoke pete, rade lepo zgledamo. Ampak rade pa potem tudi čim manj hodimo. :)
13.07.2008 @ 00:15 Tjasa
Ne vem, če ne gre v teh primerih res za marketinške prijeme, vem pa, da se je ideja o ločevanju parkirišč za ženske rodila zaradi varnosti. V parkirnih garažah so mesta tik ob izhodu namenjenili ženskam zato, da so čimhitreje (=varneje) prišle v avto. No, tudi to se da zapakirat v marketing. :)
13.07.2008 @ 19:50 Gregor
To definitivno je marketing - izboljšanje produkta. Marketing še zdaleč ni samo promocija in papir okoli paketa - pač pa tudi paket sam. ;-)
16.07.2008 @ 23:54 Helena
Meni pa tole ločevanje parkirnih prostorov sploh ni všeč.

Lahko mi tudi rečete, da sem feministka ali pa celo idealistka.
Samo na podlagi spola se stvari ne bi smele razdeljevat. Tudi sama velikokrat hodim naokoli v petah, ampak če bo par korakov več, pomenilo, da ne bom rabila poslušati osladnih komentarjev o priviligiranem položaju žensk zaradi izumirlega gentelmanstva jih rade volje naredim.

Bolj za šalo kot zares, pa se sprašujem: Kaj se dotična restavracija nič ne boji pravnega sistema?
Sicer nisem seznanjena z Avstrijskim pravnim sistemom, vendar verjetno imajo kaj ekvivalentega kot je naš 14. člen ustave o prepovedi diskriminacije.
Če pa to ne deluje imamo pa še vedno 21.člen o Nediskriminaciji v Listini temeljnih pravic v EU pa 14.člen o Prepovedi diskriminacije v Evropski konvenciji o varstvu človekovih pravic in temeljnih svobodščin in v končni fazi Splošno deklaracijo človekovih pravic in Konvencijo o odpravi vseh oblik diskriminacije žensk, ki jih imajo čez Združeni narodi.

Pozitivna diskriminacija je v končni fazi še vedno diskriminacija. Poleg tega pa je dokazano, da ima veliko negativnih posledic na depreviligirano skupino. Na primer moškim verjetno omenjena restavracija ni več tako všeč kot pred uvedbo preferenčno ženskega parkiranja.

Tako da jaz bi raje še malo premislila, če je to najboljši način pridobivanja strank, saj nikoli ne veš kdaj se ti na parkirišče nariše feministka pravnica. ;-)
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh