Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Ninja zbiratelj
Marketing
Komentarji:   1 26.06.2008

Žena je najinega sina, ko se je prebudil na dan svojega šestega rojstnega dne, vprašala, kaj si želi za darilo. Mali je skočil iz postelje (ne bom poudarjal, kako ga je sicer vsako jutro treba prositi, naj vendarle vstane) in s police vzel skrbno shranjen letak ene izmed otroških trgovin. Že pred časom si je označil, kaj si želi. Mamica je dobila natančna navodila, kaj mora kupiti.

Še eno ninja želvo, seveda. Tokrat Mikija z rolko. Otroci vplivajo na nakupne odločitve staršev. O tem ni dvoma. Oglaševalci zato to dejstvo tudi upoštevajo. In ciljajo otroke. Zbirateljstvo je močan psihološki sprožilec. Moj sin se drži pravila, da ena ninja več ni nikoli preveč. Vsak izmed nas nekaj zbira! Dobri prodajalci poznajo zbirateljske strasti svojih strank. In jih pridno izkoriščajo za povečevanje prodaje. Kdo je najboljši in najverjetnejši kupec ninja želve? Tisti, ki je pred časom kupil, ninja želvo. Kdo je najverjetnejši kupec hamburgerja? Vsekakor ne vegetarijanec, temveč nekdo, ki je hamburger pravkar pojedel.
 


Dodaj komentar


Komentarji:

26.06.2008 @ 18:18 Martin Plesničar
Morda bi lahko omenili še nekaj. kadar se otroku (odraslemu) kupi "specializirana" igrača, ki zadovoljuje le eno potrebo, je neizogibno, da si bo otrok želel novih igrač - ninja na motorju, za borbo v gorah, na morju ...
Na kratko, marketing in vzgoja delujeta mnogokrat obratno sorazmerno. Kar povečuje prodajo, hromi otrokov razvoj.
na vrh