Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Koliko pretečejo nogometaši?
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 24.06.2008

Ste opazili, da za vsakega nogometaša izmerijo, koliko metrov preteče?

Trenerji za vsakega igralca natančno vedo, kako dobro se je odrezal. Če kdo ne izpolni nalog, ki so mu bile zastavljene, leti iz ekipe. Ste se kdaj vprašali, zakaj podjetniki nismo tako strogi z zaposlenimi? Ali pa še boljše vprašanje, zakaj se v večini podjetij ne potrudijo in izmerijo, katere marketinške aktivnosti jim prinašajo rezultate. Uspešni seveda zelo dobro vedo, kakšna je učinkovitost vsake marketinške akcije. O TV prodaji si lahko mislite kar koli hočete, ampak podjetja, ki se ukvarjajo s tem načinom prodaje, recimo Studio Moderna, prej kot v 24 urah vedo, kolikšen je bil ROI predvajanih oglasov.

Najprej merite, potem pa ustrezno ukrepajte!


Komentarji:

24.06.2008 @ 16:18 Sašo K
Glede na % brezveznih jumbo plakatov in TV oglasov je 40% res presenetljivo ja :)
24.06.2008 @ 17:27 Mirko
Odziv, prodajo, gledanost je potrebno meriti.

Jaz vem, da vremensko napoved pogledam do konca samo ve enem primeru ... :)
24.06.2008 @ 20:52 uros
Tek pri nogometu ni edino merilo uspešnosti. Je pomemben pokazatelj, ni pa ključen - tipični napadalci načeloma pretečejo najmanj, plačani pa so največ. Tudi v procesu prodaje nekateri tečejo več, drugi manj, največ pa so na koncu plačani tisti, ki zadevo prodajo.
26.06.2008 @ 09:51 Gregor Cuzak
@uros
Res je, da šteje končni rezultat, vendar je korelacija med aktivnostjo in rezultatom tako visoka, da se splača nagrajevati tudi aktivnost. Najbolje je seveda uskladiti oba vidika.
na vrh