Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kdo je najboljši sosed?
Dnevnik guruja
Komentarji:   9 13.06.2008

Po mojem so arhitekti vhod v nov Supernovin center postavili na napačno stran. Odgovor Leclerca pa je prav zabaven.

tabla1

Prav pred nos, pred vhod v Supernovo, so postavili 20 tabel. Seveda vse kupce usmerjajo v Leclerc. Duhovita in drzna akcija. V Leclercu vedo, da ponavljanje deluje. Vedo, da je 20 tabel bolje kot ena ali nobena tabla. Lepo so se lotili konkurence. Tudi če si redna stranka Supernove, boš enkrat popustil pred 20 tablami, ki te vsakič ko prideš v to trgovino, opomnijo, da si se napačno odločil.


tabla2

Dodaj komentar


Komentarji:

13.06.2008 @ 12:15 ANA
Ne vem če bi se za obisk E'leclerca odločila na podlagi tabel. Nikoli mi pogled ni segel na napise, ker ko se pripeljem iščem parkirni prostor, ko pa odhajam pa mi grejo table še kako na živce, ker tako zakrivajo pogled na cesto, da sem s celim avtom že na cesti, preden vidim ali kdo prihaja z moje leve. Njihova marketinška poteza zmanjšuje varno vključevanje na cesto in v primeru prometne nezgode, dvomim v svoj naslednji obisk.
13.06.2008 @ 14:41 Gregor
he he Meni pa je prav "simpatično", kako neposredno so se lotili svoje konkurence. :))

@Ana
Mogoče pa se bo vaš mož, vaši otroci, bratji/sestre, kakšna druga žlahta. In mogoče bodo našli en sam produkt, ki je neizmerno boljši in/ali veliko cenejši in vas tako na word-of-mouth način pregovorili, da jim vseeno date možnost. :)
13.06.2008 @ 16:23 Aleš Lisac
Ana, po mojem bi bilo vse drugače, če bi bil vhod z druge strani ... :)
14.06.2008 @ 20:00 ANA
Se strinjam, da ni slaba poteza, kar se tiče napisov. Področje marketinga mi je vse prej kot tuje. Vsebina je ok, samo postavili bi jih lahko vsaj tako, da bi se videlo na cesto (če gledam s strani uporabnika).

In če že mislimo na kupce vedno in povsod, potem moramo misliti na njih tudi ko postavljamo table, da jim bomo nekaj skomunicirali. Če bi jih jaz postavljala, bi se vsaj zapeljala okoli njih, da bi se prepričala, kako se bodo moji kupci sukali okoli njih in če bi me kaj motilo, bi verjetno znalo motiti tudi moje kupce, sploh to, da jim močno zakrivajo pogled na cesto. Kot ''Leclerc'' ne bi želela, da imajo moji kupci zaradi tabel ali česarkoli drugega morebitne neušečnosti.

Očitno so mislili nanje samo v smeri proti trgovini, ko so prihajali, po opravljenem nakupu pa ko vas j...
Tako je sporočilo med vrsticami.

LP
16.06.2008 @ 00:03 Sašo
Kakorkoli, prostor je dobro izkoriščen. Pred kratkim sva se s svojo boljšo polovico peljala mimo in moram reči, da sem bil kar presenečen nad temi tablami.
Deljujejo precej prepričljivo in po mojem marsikaterega prepriča.
Z podobnimi akcijami so začeli tudi pri McDonald's, velike table na zelenicih z prikazano "okusno" hrano.

Upam da se bodo podobnih akcij spomnili tudi tam, kjer imajo neizkoriščene zelenice :)
Prostora je veliko samo izkoristit ga je treba na pravi način.

LP
16.06.2008 @ 00:17 Sašo
Ste videli nov način oglaševanja?
Oglaševanje po vaši meri(oblakomat):
http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=35227

Zanimivo, inovativno in dobičkonosno :)
16.06.2008 @ 09:20 ANA
videli, tudi tukaj www.flogos.net
16.06.2008 @ 10:39 Sašo
Ana, sem preveril video pa super izgleda. Hvala za njihov link :)

LP
24.07.2008 @ 10:41 Danica
Zbodli sta me besedi "neizkoriščena zelenica", zato se oglašam ! Kaj pa to pomeni ? Ali to pomeni, da mora prav vsako zeleno površino onesnaževat kakšen plakat ali jumper, najbolje pa še kakšen avto, ko tako primanjkuje parkirnih mest ! Do sedaj sem mislila, da so zelenice namenjene zato, da se ti na njih spočije oko, da ti dajo malo kisika, malo zraka, ne pa da se na njih karkoli postavlja, razen mogoče dreves ! Ali nimamo že dovolj teh jumperjev ob cestah, na hišah - saj jih bo kmalu več kot dreves ! Ali bomo iz jumperjev dobivali kisik ? Naj povem, da do sedaj še nisem kupila nobenega izdelka, ki bi ga propagirali na jumperjih - če me kaj zanima, ali če kaj potrebujem, grem najraje na internet in tam poiščem željeno stvar. No, seveda je to samo moje mnenje. Pa lep pozdrav !
na vrh